Reply on: aquila #57683:
Fakt, že križovatka s Bosákovou je navrhnutá ako úrovňová bol známy od začiatku, "nedopadlo to tak". Dočasné totiž nie je len napojenie na Šafárikovom nám., ale celý úsek Šafárikovo nám. - Bosákova (a ten ako dočasný teda nie je mimoúrovňový tam, kde to nie je bezpodmienečne nutné, napr. pri križovaní s diaľnicou). Úsek Bosákova - Janíkov dvor stále bol a je navrhnutý ako plne oddelený od ostatnej dopravy, na tom sa nič nemenilo
Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
81-71
Velmo pekny clanok, ale...tie riesenia su dost nakladne,viem, ze neriesenie tejto situacie moze byt v istom ohlade este nakladnejsie, ale to uz asi nikoho nezaujima. Ja si skor myslim, ze zmysluplne riesenie nikoho nezaujima, je volebny rok, a tak komunali politici potrebovali daco, co sa da spravit rychlo a je to viditelne,ci je to zmysluplne a funkcne - nad tym bezny volic nebude uvazovat,bohuzial. Moja otazka ale znie: iMHD.sk ako obcianske forum robi daky tlak alebo lobby za zmysluplnejsie riesenie situacie? Ved skor zavazi pomerne zname obcianske zdruzenie venujuce sa verejnej doprave ako daky jedinec, ktory by sa o to chcel pokusit. ?