No sak ano, budu tam oba tabory, za i proti elektricke. Budu tam spolu diskutovat. A ked d3k0 povazuje za lepsie riesenie elektricku, preco by nevyzval ludi, co zmyslaju rovnako ako on, aby prisli v pokial mozno co najvacsom pocte?
Sak nikde nenapisal, ze by protistrana nemohla vyjadrit nazor, ci hej?
Na druhú stranu, komunálne voľby máme na jeseň, takže čo na tom, že tento magistrát je hoci aj neschopný, o rok tu bude sice ten istý magistrát, ale úplne iné volené orgány (a možno ani nie )
A o tom, že tamojší systém sa z "obyčajnej" električky postupne konvertuje už vyše 20 rokov a, ak sa nemýlim, dokonca tam súbežne premávali úzkorozchodné vozidlá so schodíkmi a normálnerozchodné vozidlá bez nich, si počul?
Niekde začať treba. Nikto tu netvrdí, že tento magistrát by mal dostať cenu za proaktívnosť v riešení dopravných problémov, ale zadupávať do zeme každú snahu sa mi už riadne protiví...
na take nieco v BA rovno zabudni. ozaj myslis, ze magistrat, ktory prisutupi na take scestne urovnove riesenie, ktore je definitivne bude mat zaujem to niekedy riesit mimo urovnovo ?
Si si vedomý toho, že systém v Stuttgarte vznikol postupným prebudovaním z električky, a to dokonca na metrovom rozchode, pričom aj ten súčasný systém nie je ničím iným, než plne segregovanou električkou, akurát miestami pod zemou a inde s vysokými perónmi? Ja by som inak v Bratislave tiež úplne najradšej videl niečo podobné...
Re #57687 d3k0: Ak nebudem musieť byť v škole, prídem podporiť.
"Attention: Zajtra (14.2.2006) bude o 17.00 v kinosale Domu kultury Zrkadlovy haj (zastavka Romanova) beseda na temu petrzalskej elektricky. Jej zastanci su vitani, nakolko sa ocakava hlavne huf bojovnikov proti elektricke."
d3k0, pls odkial mas info, o hufe bojovnikov proti elektricke?
Ak by aj boli, nemozu vyjadrit nazor?
Skor si myslim, ze ludia budu radi, ze sa konecne
po 30 rokoch zacne naozaj nieco diat, pretoze to cakanie
na dopravne riesenie Petrzalky je nekonecne.
Myslim, ze vacsina z publika budu ludia, ktorych nezaujima vyber doravneho systemu (metro, rychla elektricka...),
ale budu chciet info hlavne o tom, kedy "to" zacne fungovat.
P.S. : Aj ja som v tom hufe bojovnikov "proti",
ked si myslim, ze pre BA by bol vhodny NS MHD na baze
rychlodrazneho systemu, ktory ma Stuttgart???
Je to debata ludia - ludia alebo debata ludia davaju navrhy a pripomienky projektantom, mestu....
Proste ked sa tam fobust rozkrici ze chce mimourovnove krizovatky, bude to mat nejaky zmysel? Ze si tam ujo projektant povie ze 'mmm dobry napad, dam to na papier...' ??
len ja vidim problem v tom, ze toto bude aj definitivny variant a nejake rozpracovky co tu bude hovorit mesto o nejakych planoch tenelu pod dunajom budu len slabe recicky.
vsak mesto nema ani na terajsiu elektricku, na tunel pod dunajom nenehrabe skorej ako za 50 rokov ...
ja som to uz X krat hovoril, ze to je dalsi prejav neschopnosti mesta.
keby mali aspon tolko chochmesu si to uznat, a dajme tomu by pristupuli na zastavku petrzalka centrum + nivy + filialka a aj bosakovu a safko robili mimourovnovo, tak OK beriem a poviem, ze je to schopny magistrat.
Pokiaľ vypadnem s práce skorej, tak tam idem. Budem obhajovať taký systém, ktorý považujem za riešenie. Ak mesto povie že tam budú úrovňové križovatky, tak sa do nich pekne pustím. Samozrejme sa budem dožadovať termínov na ďalšie príce ako napr. zakopanie niektorých trás v meste pod zem a podobne. Celé je to iba prvá fáza systému, nie je to systém ako taký.
Attention: Zajtra (14.2.2006) bude o 17.00 v kinosale Domu kultury Zrkadlovy haj (zastavka Romanova) beseda na temu petrzalskej elektricky. Jej zastanci su vitani, nakolko sa ocakava hlavne huf bojovnikov proti elektricke.
Presny rok neviem (chcelo by to asi hodne skumania), ale domnievam sa, ze k zmene tabul doslo niekedy medzi rokmi 1981 a 1983 - vtedy sa toho menilo pomerne vela (cisla trolejbusov, evidencne cisla, boli zmenene trasy elektriciek v meste...)
Vdaka za osvetlenie situacie. Tie zlte boli a su tak rozsirene, ze clovek aj prehliadne, ze tu volakedy boli aj modre v takomto atypickom uchytnom mieste a tvare. ?
Fakt, že križovatka s Bosákovou je navrhnutá ako úrovňová bol známy od začiatku, "nedopadlo to tak". Dočasné totiž nie je len napojenie na Šafárikovom nám., ale celý úsek Šafárikovo nám. - Bosákova (a ten ako dočasný teda nie je mimoúrovňový tam, kde to nie je bezpodmienečne nutné, napr. pri križovaní s diaľnicou). Úsek Bosákova - Janíkov dvor stále bol a je navrhnutý ako plne oddelený od ostatnej dopravy, na tom sa nič nemenilo Bohužiaľ (z môjho pohľadu), magistrát sa stále drží myšlienky metra a tunelového podchodu Dunaja a aj súčasná rýchlodrážna električka je len prvou etapou k tomuto riešeniu ... hoci to tak vôbec nevyzerá. Podľa môjho názoru reálnejšie riešenie je električková rýchlodráha definitívne vedená cez Starý most (teda aj s priľahlými mimoúrovňovými križovatkami) a v centre pod zemou, v kombinácii so železničnou rýchlodráhou, trebárs aj so spojnicou Petržalka - Filiálka. ? ?
no vidite, a ked som tu hovoril, ze to nakoniec dopadne tak, ze to bude urovnove, tak ste ma tu ukamenovali
to bude fakt "nosny system" k popukaniu. na safku urovnove krizovanie na bosakovej urovnove krizovanie. mno na starom moste to bude s elektrickami precpane co budu cakat na psedo-preferenciu
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
81-71
Re #57673 d3k0:
Vdaka za osvetlenie situacie. Tie zlte boli a su tak rozsirene, ze clovek aj prehliadne, ze tu volakedy boli aj modre v takomto atypickom uchytnom mieste a tvare. ?