Reakcia na: Dopravák #57552:
no, to su realne situacie nie len pre vodicov mhd. v obdobnych “pribehoch” ucinkovali viaceri ludia…nevinne. ale to neznamena, ze budem pausalizovat cestujucich ako “substrat”, ktori nicomu nerozumie, hlupaci, ktori len frflu a chcu nieco, co nie je v moci vodica. to tu bude stale, stale bude nejaka nespokojnost. a vyholene hlavy a hlupaci, ktori maju na vysokych miestach svojich kamossov…tak nastastie ich tu dnes mame malinko menej a snad ich bude ubudat…ale nikdy sa ich nezbavime…to je snad na celom svete…niekde menej, niekde viac. a snad pride cas, ked bude aj vodic mhd v ociach ludi fundovany a vazeny. lenze to uz nie su ani ucitelia… a skoncil by sme pri socialnom jave, zmene spolocnosti, kulture a pod., co sa samo tiez odraza v kulture cestovania (ako zo strany zamestnancov dpb, tak aj zo strany cestujucich.)a tiez by som mohol pisat pribehy z vlastnej o tom, ako som nastupoval do autobusu, smikol som na nejakej handre co trcala spod sedadla (asi na “upratovanie”) a este mi sofer vynadal, ze ci necumim pod nohy. atd. takze ono to bude asi fifty-fifty.
Vladimír
Ach jo, cestujúci sú cestujúci. Verím vodičom, že to nemajú jednoduché. Aj u nás v Nitre sa často zabávame na najrôznejších a o to neuveriteľnejších zážitkoch.
Ani dispečeri, aj keď len cez telefón, to nemajú jednoduché. Len mne osobne už bolo povedané napríklad že som hajzel špinavý... že by nás bolo treba všetkých "postrílat"... že zákazom vystupovania prednými dverami obmedzujeme ľudské práva... že kde v pi.i je "dvanástka", keď tu už mala štyri minúty byť (30.12.2005 - snehová kalamita v celom Nitrianskom kraji)... alebo že keď nie som schopný zaistiť, aby autobus prišiel načas, mám zobrať osobný voz a po dotyčného ísť na zastávku...
K nadávkam (počas hovoru) som sa síce neuchýlil nikdy, ale čestne priznávam, že nie vždy som sa dokázal doblba usmievať, pritakávať a ospravedlňovať sa.
?