tak s filialkou a tunelom pod dunaj to vyzera zase o kusok realnejsie 
tipujem, ze zeleznice urobia schopnejsi nosny system ako veldajsi produkt tejto investicie, ako je ta temer nic neriesiaca petrzalska elektrickova radiala
----
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=62782
Tunel pod Dunajom reálnejší
Najdrahší dopravný projekt v slovenských dejinách začnú projektovať už tento rok
Možnosť, že pod Dunajom povedie tunel, je pravdepodobnejšia.
Prepojenie parížsko-bratislavského koridoru so severoeurópskou železničnou vetvou územím Bratislavy má finančné krytie.
EÚ dala na projektovú prípravu koridorov vyše 10,5 milióna eur (410 mil. Sk).
„Znamená to, že projekt sa bude definitívne realizovať,“ prízvukuje riaditeľ odboru železničnej infraštruktúry ministerstva dopravy Jozef Goláň.
Projekt počíta s predbežným rozpočtom vyše 14 miliárd korún, z ktorých väčšinu by mal pokryť príspevok z EÚ.
Jeho súčasťou je elektrifikácia trate z Devínskej Novej Vsi do rakúskeho Marcheggu a druhá koľaj úseku Petržalka – Kittsee, prepojenie viedenského Schwechatu a Letiska M. R. Štefánika má vyriešiť nový železničný terminál na bratislavské letisko.
Najväčšiu časť rozpočtu zhltne výstavba hlavnej železničnej osi, ktorá z väčšej časti povedie pod zemou.
Zo stanice Bratislava-Predmestie pôjde koľajová trasa, ktorá vkĺzne pod zem a vyústi v Petržalke neďaleko Auparku. Výstavba by sa podľa železničiarskych plánov mala začať v roku 2008 a bude trvať päť až šesť rokov.
Foto - Vlado Benko
Rubrika: Spoločnosť, [10.2.2006, TREND / ms]

tipujem, ze zeleznice urobia schopnejsi nosny system ako veldajsi produkt tejto investicie, ako je ta temer nic neriesiaca petrzalska elektrickova radiala

----
http://www.etrend.sk/generate_page.php?page_id=62782
Tunel pod Dunajom reálnejší
Najdrahší dopravný projekt v slovenských dejinách začnú projektovať už tento rok
Možnosť, že pod Dunajom povedie tunel, je pravdepodobnejšia.
Prepojenie parížsko-bratislavského koridoru so severoeurópskou železničnou vetvou územím Bratislavy má finančné krytie.
EÚ dala na projektovú prípravu koridorov vyše 10,5 milióna eur (410 mil. Sk).
„Znamená to, že projekt sa bude definitívne realizovať,“ prízvukuje riaditeľ odboru železničnej infraštruktúry ministerstva dopravy Jozef Goláň.
Projekt počíta s predbežným rozpočtom vyše 14 miliárd korún, z ktorých väčšinu by mal pokryť príspevok z EÚ.
Jeho súčasťou je elektrifikácia trate z Devínskej Novej Vsi do rakúskeho Marcheggu a druhá koľaj úseku Petržalka – Kittsee, prepojenie viedenského Schwechatu a Letiska M. R. Štefánika má vyriešiť nový železničný terminál na bratislavské letisko.
Najväčšiu časť rozpočtu zhltne výstavba hlavnej železničnej osi, ktorá z väčšej časti povedie pod zemou.
Zo stanice Bratislava-Predmestie pôjde koľajová trasa, ktorá vkĺzne pod zem a vyústi v Petržalke neďaleko Auparku. Výstavba by sa podľa železničiarskych plánov mala začať v roku 2008 a bude trvať päť až šesť rokov.
Foto - Vlado Benko
Rubrika: Spoločnosť, [10.2.2006, TREND / ms]
Vladimír
Ach jo, cestujúci sú cestujúci. Verím vodičom, že to nemajú jednoduché. Aj u nás v Nitre sa často zabávame na najrôznejších a o to neuveriteľnejších zážitkoch.
Ani dispečeri, aj keď len cez telefón, to nemajú jednoduché. Len mne osobne už bolo povedané napríklad že som hajzel špinavý... že by nás bolo treba všetkých "postrílat"... že zákazom vystupovania prednými dverami obmedzujeme ľudské práva... že kde v pi.i je "dvanástka", keď tu už mala štyri minúty byť (30.12.2005 - snehová kalamita v celom Nitrianskom kraji)... alebo že keď nie som schopný zaistiť, aby autobus prišiel načas, mám zobrať osobný voz a po dotyčného ísť na zastávku...
K nadávkam (počas hovoru) som sa síce neuchýlil nikdy, ale čestne priznávam, že nie vždy som sa dokázal doblba usmievať, pritakávať a ospravedlňovať sa.
?