Reply on: KLF #57525:
ja sice nie som novacik, ale aj tak si ma prekvapil. hoci toto vysvetlenie uz aspon tomu vyjadreniu dava trochu zmyslu. spravat sa k jednotlivym cestujucim ako k zakaznikom, ktorych nechcem stratit je zakladom. ale suhlasim s tebou, ze cestujuca verejnost ako dav vie byt svina a ze nie kazdemu sa da vyhoviet. robim na staznostiach jedneho velkeho podniku a hoci primarnym heslom je spokojnost zakaznika, tiez sa toho nedrzim za kazdu cenu. lebo niektorym ludom pomoct nemozno... chce to len obrnit sa pancierom a ignorantov nevnimat, oni si totiz neuvedomuju, ze jednotlivy vodic za globalnu situaciu nemoze. takze len tak dalej, a snaz sa ani v buducnosti nikomu neublizit. ?
Vladimír
Ach jo, cestujúci sú cestujúci. Verím vodičom, že to nemajú jednoduché. Aj u nás v Nitre sa často zabávame na najrôznejších a o to neuveriteľnejších zážitkoch.
Ani dispečeri, aj keď len cez telefón, to nemajú jednoduché. Len mne osobne už bolo povedané napríklad že som hajzel špinavý... že by nás bolo treba všetkých "postrílat"... že zákazom vystupovania prednými dverami obmedzujeme ľudské práva... že kde v pi.i je "dvanástka", keď tu už mala štyri minúty byť (30.12.2005 - snehová kalamita v celom Nitrianskom kraji)... alebo že keď nie som schopný zaistiť, aby autobus prišiel načas, mám zobrať osobný voz a po dotyčného ísť na zastávku...
K nadávkam (počas hovoru) som sa síce neuchýlil nikdy, ale čestne priznávam, že nie vždy som sa dokázal doblba usmievať, pritakávať a ospravedlňovať sa.
?