jo este sa vratim- hnit cestou do prace v aute, alebo bude - to je podla mna jedno 
to Majkl - no ja som cital v dnesnom SME, ze pre SAD bratislava sa s najvacsou pravdepodobsotu crta ako privatizer 49% rakusky Blaguss, je tam dost obsirny clanok o nom, aj o ich sucasnej spolupraci so SAD BA (a ze je celkom dobra atd..) a o tom, ako by to vyzeralo, keby kupili ich podiel a tak.
Napr. teraz je priemerny vek vozidile SAD BA 10,5+ rokov, a Blaguss 2,5roku - pricom v toto v Blagusse dosiahli od nejakeho 91-96, ci tak nejak. A spominali nieco v tom zmysle, ze v priebehu par rokov by mohol byt potom priemerny vek SAD busov tak 4-5 rokov.
No uvidime ako to dopadne.

to Majkl - no ja som cital v dnesnom SME, ze pre SAD bratislava sa s najvacsou pravdepodobsotu crta ako privatizer 49% rakusky Blaguss, je tam dost obsirny clanok o nom, aj o ich sucasnej spolupraci so SAD BA (a ze je celkom dobra atd..) a o tom, ako by to vyzeralo, keby kupili ich podiel a tak.
Napr. teraz je priemerny vek vozidile SAD BA 10,5+ rokov, a Blaguss 2,5roku - pricom v toto v Blagusse dosiahli od nejakeho 91-96, ci tak nejak. A spominali nieco v tom zmysle, ze v priebehu par rokov by mohol byt potom priemerny vek SAD busov tak 4-5 rokov.
No uvidime ako to dopadne.
Dusan Gogal
prave som v Karlovych Varoch. Je to tu skoro ako doma, teda okrem CityBusov. Jazdia tu IKARUSY 280, 405, 412 a 435. Samozrejme nechýbajú české B932 a B941. Vedel by mi niekto povedať či je to v K.Varoch naozaj prototyp IK435? Pozor nemá "budapeštianske okná" Majkl ty vieš o čom hovorím. Celý deň lialo takže fotky asi nebudú bohviečo.