Reakcia na: Red-Hawko #56188:
No čím asi? Asi tým istým čím sa to nahrádza keď sa opravuje trať.... Bože môj.... A tu nejde iba o ušetrenú minútu, ale všeobecne bezkolíznosť električiek, ich plnú segregáciu. To umožní v budúcnosti prestavať ich na metro, ak by to bolo za potreby (čo asi nebude). Ale ide o princíp. Nosný systém musí byť v celej svojej trase plne segregovaný a tam kde to nie je možné, tak tam bude mať absolútnu dynamickú preferenciu.
tr3mp
Re #56188 Red-Hawko: Pri budovaní podjazdu sa dá spraviť dočasná prekládka trate (napr. v Dúbravke o pár metrov po telese cesty), prípadne jazda len po jednej koľaji. Jasné, stavať podjazd kvoli strate minúty na jedinej križovatke by asi zmysel nemalo. Tu však ide o viacero križovatiek, ktorých prestavbou na mimoúrovňové by sa jednak skrátil výsledný čas cesty na radiále aj o pár minút, bolo by umožnené zaviesť a garantovať pravidelné intervaly bez toho aby ich "rozhádzala" CSS a najmä by to mohol byť úplne segregovaný systém aspoň čo sa týka vzťahu k IAD.