Reply on: aquila #56192:
"mno skratka BA bude mat len dalsiu radialu, co je skoda, aspon od safka po kemenne to mohli zakopat, lebo teraz by tam bol podstate mensi problem ako to bude ked bude petrzalska radiala uz stat .." - ale na druhú stranu, je podľa môjho názoru lepšie mať jednu novú plne segregovanú električkovú radiálu napojenú na šafku na normálne električky ako nič. Mestské zastupiteľstvá nie sú večné a po dokončení tejto stavby by sa zase dalo tlačiť na výstavbu tunela Šafárikovo nám. - Hlavná stanica. Len nehovor, že to by sa nedalo 
tr3mp
Re #56188 Red-Hawko: Pri budovaní podjazdu sa dá spraviť dočasná prekládka trate (napr. v Dúbravke o pár metrov po telese cesty), prípadne jazda len po jednej koľaji. Jasné, stavať podjazd kvoli strate minúty na jedinej križovatke by asi zmysel nemalo. Tu však ide o viacero križovatiek, ktorých prestavbou na mimoúrovňové by sa jednak skrátil výsledný čas cesty na radiále aj o pár minút, bolo by umožnené zaviesť a garantovať pravidelné intervaly bez toho aby ich "rozhádzala" CSS a najmä by to mohol byť úplne segregovaný systém aspoň čo sa týka vzťahu k IAD.