Reply on: Sommelier #56187:
"a viem, ze pokial sa nebudu planovat dopravne cesty pre vsetko" - no, plánuje sa podľa môjho názoru dostatočne. Najväčší problém je, že sa kvôli nedostatku financií najmä plánuje a málo realizuje 
Re #56188 Red-Hawko: Pri budovaní podjazdu sa dá spraviť dočasná prekládka trate (napr. v Dúbravke o pár metrov po telese cesty), prípadne jazda len po jednej koľaji. Jasné, stavať podjazd kvoli strate minúty na jedinej križovatke by asi zmysel nemalo. Tu však ide o viacero križovatiek, ktorých prestavbou na mimoúrovňové by sa jednak skrátil výsledný čas cesty na radiále aj o pár minút, bolo by umožnené zaviesť a garantovať pravidelné intervaly bez toho aby ich "rozhádzala" CSS a najmä by to mohol byť úplne segregovaný systém aspoň čo sa týka vzťahu k IAD.
untrop
-metodika merania aspoň z rýchlika, kedy sa meralo, špička sedlo, ktoré dni, vzorka
-citácia názoru vodičov
-ešte by to možno chcelo aspoň taký zbežný (ak sa dá) prepočet tých rozbehov, koľko je to na celú riadiálu, koľko by to mohlo byť keby to fungovalo (ideálne porovnať s nejakým iným mestom kde to šlape z ich štúdie o účinnosti). a koľko to stojí takto a koľko by to stálo keby to šlapalo.