Konečne jedna informácia, ktorá poteší. ? Ozaj, nevieš ako to vyzerá s vozom č. 18? Dostane pôvodný interiér s priečno - pozdĺžnym usporiadaním sedadiel?
Akože ja sa nestačím diviť. Námestník Kolada otovrene priznáva, a to hlasom ako na pohrebe, že Bratislava je exemplárny príklad ako sa nedarí riešiť integrácia dopravy, pritom do novín klame ohľadom Dlhých dielov, totiž 24 Tr nie sú doubusy, ale trolejbusy s pomocným naftovým pohonom, a nakoľko ich bude, pardón, má byť, šesť kusov, tak žiadna premávka pod Nový most jednoducho nebude. A práve on by to mal vedieť najlepšie. A ak je presvedčený o tom, že pod Nový most to bude s vlkmi jazdiť, tak mu odporúčam aspoň polhodinovú studenú sprchu, prípadne vykúpanie sa v Dunaji. Najnovšie problémy ohľadom "rýchloelektričky" sú posledným klincom. Na www.bratislava.sk je už aj zverejnený podrobný rozpočet mesta na rok 2006, aj s dotáciami do MHD. Ešte sa mi nechcelo to prerátavať, ale ja si niekedy dám tú prácu a na základe tých údajov veľmi rýchlo zhodnitím, či konečne nastane toľko sľubovaný trvalo udržateľný rozvoj alebo nie.
☠
Zhrnutie:
- nedarí sa vôbec integrovať dopravu na území mesta a v priľahlom regióne (pritom založili zasa nejakú spoločnosť....)
- obnova vozového parku veškerá žádná, ani v roku 2006 neprídu kĺbové autobusy
- klamanie zo strany mesta o Dlhých dieloch a brutáln obhajoba toho rádobyriešenia
- problémy s výstavbou "rýchloelektričky"
Ceľkom oprávnene sa pýtam: ČO SA VLASTNE DARÍ ROBIŤ? Plynofikácia šerblov? A ešte? Jáj, darí sa nám verejnú osobnú dopravu ďalej utlmovať!
#54187 slovanista21: "je to len pobocka v lucenci ci je to normalny vyrobca ako ceska skodovka ci madarsky yk??"
- no, je to "normalny" vyrobca.
_________________________
TransportGiant - Napriek tomu, že to slovanista21 vychvaľuje,
Level září 2004: "5 z 10 je z milosti za grafiku, TAKHLE otravnou hru bych nehrál ani omylem! Zbytečně otravné ovládání a řada dalších podivných "featur" mění hratelnost na dřinu srovnatelnou s prací v kamenolomu" Dostal známku 5 z 10ich.
T2 mame spolocne asi viaceri. Ja si pamatam, ako sme sa na nej vozili vecer k babke do Karlovky ! Tusim na linke 1. A radi sme sedavali vzadu na tej lavici. A lubilo sa nam to "intimne" osvetlenie salonu, ala SOR dnes.
? Nuz, ja som na kacickach vyrastal T2 som este zazil v premavke, ale uz len posledne kusky, velmi zriedka, a vela si z nich nepamatam No viem ze sa mi pacili tie elektricky s tymi gulatymi svetlami vovnutri a kozenymi sedadlami Takze T2 mame spolocne
KLF:Človeče,nič mi to meno nehovorí.Ja som začal jazdiť tuším v 1985.A nebola vtedy trebárs ešte slobodná a nevolala sa nejako ináč? Beus:Vlnité plechy si obdivdoval?Zvrátené decko?.Ja som miloval T2...
Vdaka za link, pozriem.. inak, aj napriek inym vaznym nedostatkom (napr. jedna nehoda a rating ide dole na desatinu, a trva rok, kym sa napravi) sa mi na tej hre paci, ze pracuje s realnymi prepravnymi vztahmi, a ti virtualni cestujuci vedia aj prestupovat, co casto vidavam ked sledujem cisla v zastavkach Pride voz, vyvali sa z neho 3/4 naroda von, a za chvilu pribudne par desiatok ludi cakajucich na inu linku
Re #54215 slovanista21: A co ti nejde? Ved som este nic neposielal Prave to tlacim na net, a ked to tam bude, poslem maila
Re #54220 Quakeman: To vazne chcu za rok stihnut? To by bol od UDJD nadludsky vykon, spravit novostavbu kasne a vyzbroje za tak rekordny cas... ?
Re #54232 mrcheef: Tak KLF to uz povedal za mna - takmer 4 roky A ked dosli T6, a ty si tahal dreveneho kacera, ja som uz obdivoval plechove kacice
Beus: Mozem vediet,ze kolko rokov uz robievas vodica elektricky? Lebo aj moj fotrik robil ako vodic elektricky. Ale asi ho nebudes poznat, lebo robil v Juraku a to v bolo v dobe ked dosli do Blavy prve 3 supravy T6A5 a to som este tahal po zemi dreveneho kacera
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Keby mali na stránke aj klobásu, tak by to bolo lepšie. ? Nemám nič proti tomu autobusu, ale nám treba vysokokapacitné vozy.