Reakcia na: 81-71 #54214:
rýchlosť nie je otázkou rozchodu. ?
Mlada baba vtedy.
Z Dubravky bola. Potom odisla robit operatorku na VŠE a tam sme boli kolegovia zaciatkom 90tych rokov.
Ja si pamatam, ako sme sa na nej vozili vecer k babke do Karlovky ! Tusim na linke 1.
A radi sme sedavali vzadu na tej lavici. A lubilo sa nam to "intimne" osvetlenie salonu, ala SOR dnes.
T2 som este zazil v premavke, ale uz len posledne kusky, velmi zriedka, a vela si z nich nepamatam
No viem ze sa mi pacili tie elektricky s tymi gulatymi svetlami vovnutri a kozenymi sedadlami
Takze T2 mame spolocne
Pride voz, vyvali sa z neho 3/4 naroda von, a za chvilu pribudne par desiatok ludi cakajucich na inu linku 
Prave to tlacim na net, a ked to tam bude, poslem maila 
To by bol od UDJD nadludsky vykon, spravit novostavbu kasne a vyzbroje za tak rekordny cas... ?
A ked dosli T6, a ty si tahal dreveneho kacera, ja som uz obdivoval plechove kacice
Jazdi od 17.12.2001, cize 4 roky.
fobust
Akože ja sa nestačím diviť. Námestník Kolada otovrene priznáva, a to hlasom ako na pohrebe, že Bratislava je exemplárny príklad ako sa nedarí riešiť integrácia dopravy, pritom do novín klame ohľadom Dlhých dielov, totiž 24 Tr nie sú doubusy, ale trolejbusy s pomocným naftovým pohonom, a nakoľko ich bude, pardón, má byť, šesť kusov, tak žiadna premávka pod Nový most jednoducho nebude. A práve on by to mal vedieť najlepšie. A ak je presvedčený o tom, že pod Nový most to bude s vlkmi jazdiť, tak mu odporúčam aspoň polhodinovú studenú sprchu, prípadne vykúpanie sa v Dunaji. Najnovšie problémy ohľadom "rýchloelektričky" sú posledným klincom. Na www.bratislava.sk je už aj zverejnený podrobný rozpočet mesta na rok 2006, aj s dotáciami do MHD. Ešte sa mi nechcelo to prerátavať, ale ja si niekedy dám tú prácu a na základe tých údajov veľmi rýchlo zhodnitím, či konečne nastane toľko sľubovaný trvalo udržateľný rozvoj alebo nie.
☠
Zhrnutie:
- nedarí sa vôbec integrovať dopravu na území mesta a v priľahlom regióne (pritom založili zasa nejakú spoločnosť....)
- obnova vozového parku veškerá žádná, ani v roku 2006 neprídu kĺbové autobusy
- klamanie zo strany mesta o Dlhých dieloch a brutáln obhajoba toho rádobyriešenia
- problémy s výstavbou "rýchloelektričky"
Ceľkom oprávnene sa pýtam: ČO SA VLASTNE DARÍ ROBIŤ? Plynofikácia šerblov? A ešte? Jáj, darí sa nám verejnú osobnú dopravu ďalej utlmovať!