Reakcia na: kri #53183:
No dobre, s tým absolútne súhlasím, ale čo linka č. 1? Ak by si ju zrušil, na Karloveskej radiále by boli električky totálne preplnené. Ak by šla k ŽST Nové Mesto, bola by zbytočne v súbehu s linkou č. 6. Ak by šla cez Tunel na Hlavnú stanicu, stratila by sa kapacita z Karlovej Vsi na Šafárikovo nám. - linka č. 12 by to neuniesla. A okrem toho, ak chceše ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu, je to rozhodne rýchlejšie s prestupom na linku č. 93. Na čo chodiť cez Šafko a potom sa motať električkou?
S499.1023
Aký stavebník, čo povedal? Si sa lopatára na ulici spýtal? Myšlienky zavádzať linky bezo zmyslu, len aby si ukojil sovje šotochtíče, ťa ešte stále neprešli, vyhrážky o odchode na konkurenčný server neplníš, tak ťa budem trocha tyranizovať.
Re #53166 Andy: Nechaj ho, on to má v mozgu nakódované, pitchoviny vymýšľať. Preto som sa rozhodol, že ho nebudem už volať Pitto, čo sa mu zdá byť nepekné, ale Pitcho:-P.
Re #53169 fobust: Takže takto:
1) Minimálna rýchlosť jazdy na diaľnici s výnimkou úsekov označených dopravnou značkou C12a "Najmenšia dovolená rýchlosť" nie je stanovená. Nechápem totiž, ako by si chcel vodičov za hmly, sneženia, hustého dažďa, poľadovice nútiť, aby dodržiavali nejakú minimálnu rýchlosť.
2) Tak isto nie je stanovená.
3) Rýchloprejazdná výhybka je taká, ktorej konštrukcia umožňuja rýchlosť väčšiu ako 15 km/h do priameho smeru a 10 km/h do odbočky. Doplnenie pre fobusta: Takže rýchloprejazdná výhybka ostane rýchloprejazdnou, aj keby tam Para zavesil rýchlostníky "10" a vodiči by tam z vlastnej vôle jazdili 5 km/h ? . Nakoniec, ešte si veľmi dobra pamätám, ako sav BA objavila prvá rýchloprejazdná výhybka, podvesná Kummler-Matter U79T, na križovatke Miletyčova (ten ypsilon je tam naschvál, uhádni prečo?)-Prievozská a na výpravni vysela vyhláška tohto znenia: "Na križovatke Miletičova-Prievozská bola namontovaná nová rýchloprejazdná výhybka. Dôrazne upozorňujem vodičov na dodržiavanie maximálnej dovolenej rýchlosti 15 km/h! K.Z., hl.d.-p.m."