Majkl: v ramci snahy o zrychlovanie MHD by som zastavku predstanicne namestie v smere na stanicu nezriadoval.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
Majkl2: z pohladu vodica - ok, beriem v tom, ze na kratkych karosach sa namakaju s prevodovkou a ak im funguje klimatizacia tak sa tam v lete aspon neupecu. Inac nerozpraval som az s tolkymi vodicmi na tuto temu, ale tych par s ktorymi som hovoril mali na ne (ik4x5) blby nazor, aspon co sa jazdnych vlastnosti tyka
z pohladu cestujuceho: v ik4x5 je len velmi malo miest kde si mozem sadnut tak, ze netlacim kolenami do sedadla predo mnou. Rachot motora vzdadu je mozno aj vyssi ako u karosy, ale to je skor voz od voza ako sa da porovnat a okrem toho som to nemeral. Co sa vzhladu tyka, zober to tak, ze vacsina karos co tu jazdia jazdia tak od neakeho 1991 alebo 1992 roku, potom uz pribudali len velmi sporadicky, prve ik4x5 prisli v 1997 (a vtedy som si tiez povedal ze jej aky pekny novy voz, preco to chodi akurat do petrzalky... az som sa s tym raz aj odviezol a odvtedy ich nemam rad:-)), vacsina vsak v roku 1998. Myslim ze ked budu mat tie vozy tolko rokov a tolko najazdene ako maju tie karosy teraz, budu vyzerat velmi podobne...A to ake "parametre" maju tie ktore vozy tazko spoznas teraz tu len vozenim sa, pretoze velmi vela zavisi od vodica a aj od udrzby. zazil som aj s tebou spominanou 2320 paradnu rychlu jazdu a zazil som tam aj takeho slimaka zeby som povedal ze ten voz uz naozaj patri leda ak do srotu.
COLOR
1. DO BRATISLAVY DORAZILA T3Mod!!!!! ale to nie je až tak zaujímavé. Zaujímavé je to, že je tu už DVA TÝŽDNE a už je skoro poskladaná. Btw. nemá zadné svetlá z Feldy :-))
2. Egoistická súprava 7943+44 sa podrobuje prehliadke v ÚD-e (Ústredné dielne). Nebude tam dlho, je to len bežná prehliadka.
3. Proform súprava 7929+30 je tiež v ÚD, ale čosi sa v nej prerába a svetlo Bratislavy neuvidí ešte tak minimálne týždeň.
4. K2G 7085 je už skoro hotová, ale sklamali ma niektoré veci, napríklad to, že dopytové tlačítka sú štandardné z K2, mramorový obklad je nevhodný, v streche má menšiu preliačinu, zberač má naopak (nejde o tento konkrétny zberač, ale o princíp... totiž 7837+38 keby mala ten Lekov normálne, tak ani nešteknem, ale je to podľa mňa najčudnejšia električka v Blawe) A nezabudnite si v deň jej prvej jazdy nasadiť plynové masky! V Bratislave sa totiž výrazne zvýši hustota prachu (na streche sa jej totiž usádza už tri roky :-(). No ale zvonka je celkom pekná. Aj keď dúfam že nič také ako K2G a T3Mod sa v Bratislave viac neukáže. Tieto dva kusy bohato stačia, pretože K2S a T3S sú najkrajšie!
5. Na T2 215 sa intenzívne pracuje a vyzerá pekne už teraz.
6. Na SGP-čku sa ale za ten rok nič nezmenilo a nikto nevie, aké evidenčko dostane.
7. 38 - na ňom sa tiež intenzívne pracuje, hoci trochu menej než na 215
8. V ÚD-e sa nachádzajú ďalšie kusy: 7607 :-))), 7797+98, na ktorej sa niečo robí (neviem čo), 7725+26, ktorej vymieňajú podvozok po nehode na Ursínyho, 7074 bude peknučká nalakovaná, 7759+60 ex Lipton je tiež v ÚD, každý voz samostatne, no tiež neviem čo mu (im) robia, 7757+58, tu som tiež bez informácií, 7704 je v starých ústredných dielňach, hneď vedľa 7086 (ktorá ma na zadnom čele ešte stále grafit), majú obúchaný lak, ale inak to vyzerá v poriadku - nič veľké sa s nimi asi nechystá, takže zrejme budú len lakované.
9. V ohrade sa nachádza 1408 je KRÁSNY, NALAKOVANÝ, no má to jeden háčik: podľa dozorcu ho "ťukli" (no asi riadne nabúrali) a má ROZBITÉ OBIDVE ČELNÉ SKLÁ. To sa môže stať len u nás... A ďalšia správa z ohrady: 4506 je po GO a vyzerá pekne, nemá ešte ani nalepené evidenčká.
10. Ešte som si spomenul na 7947+48 (ale možnože 7949+50, fakt neviem), ktorá parkovala v areáli, a keď sme sa k nej blížili, práve ju rozoberali zo súpravy a kým sme došli, zadný vozeň nám odfrčal spred nosa, takže hyperexkluzívne zábery sú len z predného sólo voza.
11. Zo všetkého sú fotky a je ich mimoriadne veľa. Dekinko sa zas bude radovať a keď budeme mať šťastie tak fotky budú na webe o pol roka a update príde na rad asi o dva roky
12. Tak, jeden z mojich najdlhších príspevkov je zmáknutý, už len niečo prihodím do Dispečera a fičím!