Reakcia na: LUK #51786:
2. Ja konkretne cisla v tomto smere nemam - skus sa obratit na tych, co ich maju. Ale skus to zobrat logicky - kolko prepravi elektricka prirataj trolejbusy a busy co chodia v meste a pozri sa na to co chodi v Petrzke.
A preco vsetci chcete odo mna cisla, mne ste este ani jedno cislo - co som chcel neposkytli !! Ja nepracujem v dpb.
3.a) na most Apollo isli tazke mld a uz aj kompetentny priznavaju, ze sa nenaplnili ich ocakavania a ze v Petrzalke iba skomplikoval dopravu.
b) Bratislava si pozicala cez 3mld - kde prevazna cast mala ist do infrastruktury a hlavne na tu elektricku. Ale zda sa, ze ako vzdy sa to oddaluje, peniaze si niekto drzi...
4.A preco to musel byt vyskumny ustav? U nas v ba nemame kvalifikovanych ludi?
5.Zober si ze vacsinou cestujem po rannej spicke - prestup na 93 - 12min intervaly, a este na 31/39 dalsich 10 min (viem to bolo aj pred tym, ale tych 12 min mi pribudlo). A keby sme s touto tvojou logikou pokracovali, tak sa dostaneme k tomu, ze den cakania nic nie je, ze?
Kami
1. redukcia sa robi tam kde to je mozne. A v Petrzalke to mozne bolo - aj redukcia vzkm, aj vozidiel.
2. z ktoreho sidliska teda jazdia ludia pohodlnejsie? Z Dolnych Honov v 201/202? Z KV, z Race? Nech idem na ktorykolvek smer, vzdy som rad ze idem proti hlavnemu prudu cestujucich.
3. vid #51786
4. inostranci robili len audit, konkretne riesenia museli urobit miestni
5. niekde su, niekde nie su. Ak si pozries vikendove intervaly, v Petrzalke su 2 zakladne - 12 min a 15 (7,5) min. Medzi 12 min linkami je preklad a zosuladenie, podobne pri 15 (7,5) min. Vymyka sa len 87.