Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sommelier #50093:
Švédi? Čo majú s výrobou trolejbusov v Škode Plzeň Švédi?
Reakcia na: Spectre #50099:
Parohaté Citelisy sa budú do BA dodávať (bohužiaľ) preto, lebo vyhrali súťaž. Keby DPO/Solaris ponúkli lepšiu cenu, mali by sme tu Solaris. Pokiaľ ale jediným kritériom bola cena...

A neviem, hoci sú mi 21/22 Tr mimoriadne sympatické, prestaňte už s adoráciou týchto vozidiel a choďte sa na názor na ne spýtať napríklad ľudí z Ostravy alebo z Brna. Tam sa dokonca povráva(lo), že ani veľké opravy sa na nich neoplatí robiť, lebo 21 Tr sú tak prehnité, že sa asi budú vyradovať ešte skôr než 14 TrM.

Ak trepem sprostosti, opravte ma niekto. Ďakujem.
Reakcia na: Mike #50091:
? pekne si to zhrnul... veľmi dobrý príspevok (aj keď drobná oprava: napríklad v Amsterdame je tiež metro s viacerými číslovanými linkami). Samozrejme, stále si myslím že je priveľký luxus čakať na dopravnú krízu atď... 😉
Reakcia na: Malic #50107:
Urob to ako ja, zaklikni NIE. Veď v tom prípade ju budeš používať stále rovnako, ani viac, ani menej.
Reakcia na: hoppusmark #50105:
? ? ? ? ?

Inak mam trochu dilemu, co mam zakliknut ako moznost, ked cestujem MHD denne, bez ohladu na to kolko stoji 🙂. Sak na gumokol nemam, tak co mam robit. ?
Reakcia na: Papyr #50101:
.... our chief weapons is surprise - surprise and fear ....

(Presne to som mal na mysli, ale nechcel som doslovne citovať) 🙂 🙂 🙂
Ad nová anketa:
Ďalšia anketová otázka by mohla znieť: "Ak by boli nové, čistejšie autobusy, využívali by ste viac MHD?"

? ? ? ? ? ?
#50102 Emo: Ale aspoň fotiek máme dosť ? ....

p.s. včera SOR 3521 na L80...Konečne som sa cítil ako cestujúci ? .....Vážne škoda že sa nekupujú nové busy lebo s tými CNG-vrakosami sa nový autobus nedá porovnať!
Aj cesta trvala oveľa kratšie ako Vrakosou, a riadne hlásil zastávky....To sa už dá nazvať MHD ?
Reakcia na: hoppusmark #50096:
Ja som si to hneď myslel...
Reakcia na: slovanista21 #50048:
"a takýto tuším máme...."
http://www.karosa.cz/images/products/city_bus_kloub/01_b.jpg

Nemáme, iba sa tu testoval... ?
Reakcia na: Spectre #50099:
Nobody expects the Spanish inquisition!!! ?
(Monty Python's Flying Circus)
Reakcia na: inTony #50062:

"Približne o desať minút by sa malo skrátiť cestovanie električkou do Karlovej Vsi po vybudovaní semaforov na troch križovatkách." Toto by normálne uvažujúci človek nemohol povedať.

"Plynulosť jazdy električiek dosiahneme prepojením s terajšou svetelne riadenou križovatkou pri Novom moste do zelenej vlny," dodáva Beladič.
Som zvedavý, jak im bude vyc hádzať zelená vlna, keď elina musí medzi týmito križovatkami ešte zastaviť na zastávke.
Reakcia na: m@rtin #50092:
Nečakal som hneď inkvizíciu zhora. Z manažerského hľadiska máš pravdu, ale to čo škodovke chýbalo bol hlavne marketing a dravosť na trhu. Ako dopadli podobné unifikácie v minulosti všetci vieme a zdá sa mi prinajmenšom podozrivé, že inde sa nový typ vozidla testuje dlhé roky a Slinťáky s brkami vypustili prakticky na počkanie. Vieme aj aké kvality prejavujú slinťáky v bežnej premávke a logicky vzaté, VŽDY existuje nejaké lepšie riešenie. Nehovorím, že to musí byť 21/22Tr.

Každopádne NIE JE dôvod kupovať do BA práve slinťáky. U nás nejazdí ani štvrť citybusu, takže najaká unifikácia je prázdny pojem. Na základe mojich malých skúseností s CityBusom nie som presvedčený o tom, že sa jedná o ideálny autobus pre takú zvrhlú prevádzku, akou DPB nepochybne je.

...nechcem aby to vyznelo tak, že nemám rád slinťáky. Je to autobus ako každý iný. Je niečo iné napr. Praha, kde je toho plno a logicky sa nebudú nakupovať iné nové vozy. V Bratislave je ale prd a ja neverím tomu, že by sa nedali vybrať vozy, ktoré sú prevádzkovo vhodnejšie a trvanlivejšie. O technické detaily poprosím Igorka.
Reakcia na: inTony #50074:
Tie prejazdy pri PKO a pri tom parkovisku pri troch vežiakoch poriadne štvú aj mňa! ☠ Respektíve, ani nie tak prejazdy, ako CSS. Napríklad pri PKO: nevieš náhodou, prečo vlastne tam tie semafory robia? Veď to skoro ani nie je križovatka. Alebo to parkovisko pri troch vežiakoch. Veď tam odbočujú viac - menej len turistické autobusy + možno pár aút, čoidú na Žižkovu.
Hoppusmark: p.s. mne sa tiež páči ten Heuliez ?
Má o dosť lepší design ako Citelis(pritom je to skoro to isté) ?
#50095 Emo: Veď ten Heuliez je na báze Citybusu(teda už Citelisu), tak jasné že sa podobá...To je hneď poznať ?
Reakcia na: NN #50051:
Mne sa tiež lúbi ten Heuliez. Zadkom trocha pripomína Citybus.
LUK: Diky, len som sa chcel uistit ci to bol len blud, alebo pravda 🙂
Reakcia na: m@rtin #50092:
Plne s Tebou suhlasim, Svedi s Frantikmi zachranili vyrobu autobusov a trolejbusov v CR.
Spectre:
Ano 22Tr je krásný trolejbus a plně funkční, ale dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že Škoda šla špatnou cestou. Kdyby nezvolila právě tuto cestu, žádné trolejbusy by se ve Škodě už nejspíš nevyráběly. Ať je to se Citybusy jak chce, tak aby výroba trolejbusů Škoda žila dál, nebya jiná možnost než unifikace. A jestli se podívám, kolik provozovatelů v ČR má Citybusy, tak jiná varianta vlastně neexistovala. V tomto případě můžeme sentimentálně plakat nad skvělými vozy 21Tr a 22Tr, ale z pragmatického a životaschopného hlediska nešlo udělat jiný krok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.