Odporúčam naštudovať kĺbové autobusy a trolejbusy VanHool. Majú výborne vyriešený interiér a vďaka vytáčanej zadnej náprave sa otočia aj na obratisku pre kinderko (v Salzburgu sa točia skutočne na dosť mini obratiskách, kde by bežné kĺbaky už lámalo)
zase len pre inspiraciu, predok nic moc, ale tie obrovske presklene plochy su nadhera a ta nizka podlaha 320mm resp. 240mm s kneelingom, slint Scania omnicity (len tie udavane kapacity cestujucich mi pridu dost nizke), inak priamo predavaju aj LPG pohon ci etanol http://www.scania.sk/buses/Buses/
To treba verit. Ale podla studie dopravoprojektu co tu bola volakedy spomenuta bude treba cca 50 34 metrovych vozidiel, pricom posledne vyadrenia magistratu hovorili o 25 supravach! Takisto magistrat zhana 5mld. Sk a najmensie naklady boli 7.6mld! Ale asi aj so subeznou cestou. Takze sa musime asi nechat prekvapit.
hehehe, tak to chcem vidiet ako by som sa tam prihlasil ja alebo Si, ked login musi mat min. 3 znaky, myslim ze daleko pohodlnejsi by bol IRC kanal na IRCnete (telecom.irc.sk, nextra.irc.sk, felk.cvut...)
Ináč, ak to ešte neviete, tak v novembri by mali prísť 2 nové 7,5 metrové busy pre oblasť Horského parku a Kalvárie. A vo februári sa čakajú prvé duobusy, aspoň podľa článku v posledných Bratislavských novinách. Ale o konkrétnych typoch sa tam nehovorí.
V podstate mi ide o to že zakaždým ked sa píše o rýchlodrážnej električke , objavia sa tam obrazky nových viac článkových električiek ktoré tu budu premávať a predstav si reakciu ludi (ako je aj táto moja) že sa dozvedia že tam budu premávať "staré T3"
A ktomu šlapaniu: ono záleží aj na tom, či si na hl.st. spravíš skratku cez vozovku a to parkovisko, alebo to budeš poctivo obchádzať. Ale uznávam, že skratka je v tomto prípade výhodnejšia, lebo tam zas toľko aút nechodí, aby to bolo riskantné.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
NN
ten vanhool a330 je docela fajn:
http://www.vanhool.lu/images/bussen/A330.jpg
http://histotub.jexiste.fr/galnewa330.htm
http://www.vanhool.be/products_bus_detail.asp?id=7&productCategoryID=1&Tabid=3
ale ani pouzity renault pr 180r by nebol zly:
http://histotub.jexiste.fr/gal180.htm
http://histotub.jexiste.fr/304_sieges_cote.JPG - stylove posedenie v nom
ja som ale nasiel svojho noveho favorita HEULIEZ GX 327, krasny dizajn a tie skla v strede busu su velmo stylove:
http://histotub.jexiste.fr/gx327demo/ext1.JPG
http://histotub.jexiste.fr/gal327demo.htm
inak dost husta zalezitost od vanhool je tento AGG300 - 25m dvojklbovy bus, to by stacil jeden do blavy nech maju turisti a ludia co ocumovat, myslim ze by reklamny priestor na nom na seba pekne zarobil, ten polomer otacania 12m je fajn ked klasicky 18m vanhool ma 11.3-11.5m
http://www.vanhool.com/downloads/SiteFoto/thumbgragg300.jpg
http://www.vanhool.be/products_bus_detail.asp?TabID=3&ID=13&ProductCategoryID=1
miesto klasickych klbakov ik435 by bol fajn ten vanhool a300, aj ked dizajnovo ziadna slava
http://www.vanhool.be/products_bus_detail.asp?id=11&productCategoryID=1&Tabid=3