ad deblokacie, hej ma to napadlo uz pocas pisania ze to je najmensi problem poprevadzat to medzi statom na BA, to je len technicky detail, ked moze stat dofinancovat vsetko mozne v BA preco by nemohla byt napr. celoslovenskym zaujmom fungujuca MHD v BA pre zlepsenie ekonomiky celej SR 
aj ked ja osobne by som najradsej povykopaval administrativu DPB, na moj vkus je pocet liniek a vodicov prilis vela byrokratov a ako poznam statne socialisticke podniky viem si zivo predstavit ich prac. produktivitu s kavickou, salatikom a rozlozenymi novinami a medzitym chlastanie s flaskami v kazdej druhej skrinke

aj ked ja osobne by som najradsej povykopaval administrativu DPB, na moj vkus je pocet liniek a vodicov prilis vela byrokratov a ako poznam statne socialisticke podniky viem si zivo predstavit ich prac. produktivitu s kavickou, salatikom a rozlozenymi novinami a medzitym chlastanie s flaskami v kazdej druhej skrinke
AAA
Re #49792 hoppusmark: Odkiaľ berieš istotu, že v novom systéme budú zabezpečené prestupy a preklady lepšie? Alebo inak, myslíš, že Kajdi and comp. bude schopný spraviť napr. novú L 5 tak aby:
V Dúbravke bola v preklade s 9, tak aby od KV bola preložená aj s 4, 12, 17. Potom na Obchdodnej aby sa stretla s 13 a aby od Račianského mýta, resp. HYDROCONSULTU bola preložená s 3 a 17?
A L 13 tak, aby na STU v smere do CMO nadväzovala s 5 a zase sa stretla s 5 na Obchodnej po ceste na stanicu? A ešte ideálne 13 by mala byť na/z Hl. st. preložená s 2?