Reakcia na: papuca #49106:
No to je nádhera. Čo by tak povedal primátor Ďurkovský ? Asi by mohol hovorit, že ak sa budeme snažit ako doteraz v preferencii IGK, čochvila budeme patrit na 1. miesto v Európe v pomere IGK a MHD v prospech IGK. Mohol by asi povedat aké nehorázne peniaze idu pre rozvoj IGK v Bratislave, ako sa snažia rozširovat cesty, stavat križovatky s preferenciou IGK, stavat mosty pre IGK, utláčat MHD v prospech IGK. Nech si to dakto poráta, na konci aj tak zistí, že mi sme vlastne ako Praha, len v opačnom garde: investicie do IGK, uprednostnovanie IGK, magistrát sa teší z toho, že čím dalej, tým viac ludí chodí autom a čím dalej, tým viac chátra MHD. Máme rovnaké ciele ako Praha, ale bohužial s opačným pólom. Pritom najsmutnejšie je hádam to, že v Bratislave sú peniaze, ale snád drvivá vacsina obchádza MHD a je plne k dispozícii rozvoju infraštrukturi IGK.
. Napr. rychlesjie z a do prace a potom vo vecernych a nocnych hodinach cesta z mesta spat.
galiyosha
Okrem toho, keď píšeš o čakaní na 95. Tá má rovnako ako 90 známe odchody, navyše v pätkrát lepšom intervale. Ak si nečakal na 90, nemáš prečo ani na 95.
A poďme späť k číslam. Odhliadnuc od dochádzkovej vzdialenosti k zastávke Strečnianska, ktorá je stále viac než slušná (čo by v iných mestách, alebo aj inde v Bratislave, dali za 5 minút k zastávke s nosnou linkou), pozrime sa čo nám ponúka spojenie 95 + 88 zo Strečnianskej na Záporožskú medzi 7.00 a 8.00 ráno. Neviem, ako ty, ale ja vidím 12 minútovú jazdnú dobu _vrátane_ prestupu v takte 6 (!) minút. 90 mala interval 15 minút. 95 + 88 je to teda _reálne_ vrátane Tvojho dochádzkového času 17 minút, a to v takmer trojnásobne lepšom intervale. K tvrdeniu, že je to skoro polhodina, už nemám viac čo dodať.
Re #49073 marko: Nechcem si údaje cucať z prstu, tak poprosím niekoho, kto má o daných číslach prehľad, nech sem napíše, koľko autobusov sa v súčasnosti ráno točí na spomínaných linkách a prípadne aj kilometre na jedno kolo. Potom to snáď bude vidno lepšie.