Inak všimol som si že pred pár mesiacmi robili niečo s výhybkami na ružinovej trati na výhybni pri Štrkoveckom jazere. Chvíľu tam ostal otvorený koľajový zvršok a teraz vidím že to je zaliate asfaltom hoci to je na samostanom telese.Teraz som si všimol že na niekorých miestach aj na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou otvorili trať, no predpokladám že ju asi zalejú asfaltom, no neviem načo je to tam dobré, keď tam autá ani autobusy nepôjdu. Alebo aj trať na Hlavnú stanicu bymohla byť na niektorých miestach otvorená a tiež nechápem prečo musia byť obratiská tiež zabetónované... A tiež prečo sa v BA nikde nepoužijú nežliabkové výhybky? napr. na výhybni v Karlovke pri konečnej v Karlovke, pri Vinohradoch atď.. teda tam kde je koľajiskou položené na samostanom telese, s otvoreným zvrškom.. Vie sa niekto k tomuto vyjadriť?
katey
co ma vsak nesmierne trapi je to, ze zrusili 97. Co mi predtym z Romanovej na Stavbarsku (odo mna k rodicom) trvalo peknych 28 minut, bude teraz celodenny vylet.
Nevadilo by mi ani prestupovanie, ale posudte sami...
usek 1 Romanova - Lachova L68, 3 minuty (relativne slusny interval)
usek 2 Lachova - Euba L88, 5minut (aj to sa da)
usek 3 Euba - Podzahradna L87, 23 minut (cez weekend interval 2x za hodinu) a odtial si to preslapat peso, co je cca 10 minut
vezmime si teraz realne spojenie, napriklad ideme k rodicom na nedelny obed, co znamena ze cca 11.30-12.00 by sme mali u nich byt. T.j. musime ist z Euba o 11.06, z Lachovej 10.55, z Romanovej 10.46.
Cize celkovy cas mojho cestovania je:
odchod: Romanova 10.46
prichod: Podzahradna 11.26
+10 minut pesej chodze
spocitane podciarknute namiesto 28 minut+5min peso to mame IBA 50 minut....
a teraz mi skuste niekto najst rovnako rychle ine spojenie z romanovej na medzi jarky k tallinu....budem vam velmi vdacna, pretoze obedov u rodicov by som sa nerada vzdala.....