Inak všimol som si že pred pár mesiacmi robili niečo s výhybkami na ružinovej trati na výhybni pri Štrkoveckom jazere. Chvíľu tam ostal otvorený koľajový zvršok a teraz vidím že to je zaliate asfaltom hoci to je na samostanom telese.Teraz som si všimol že na niekorých miestach aj na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou otvorili trať, no predpokladám že ju asi zalejú asfaltom, no neviem načo je to tam dobré, keď tam autá ani autobusy nepôjdu. Alebo aj trať na Hlavnú stanicu bymohla byť na niektorých miestach otvorená a tiež nechápem prečo musia byť obratiská tiež zabetónované... A tiež prečo sa v BA nikde nepoužijú nežliabkové výhybky? napr. na výhybni v Karlovke pri konečnej v Karlovke, pri Vinohradoch atď.. teda tam kde je koľajiskou položené na samostanom telese, s otvoreným zvrškom.. Vie sa niekto k tomuto vyjadriť?
katey
no jo, mas pravdu :))) to ma fakt nenapadlo
a s tym polhodinovym intervalom je to pomaly horsie ako ked som byvala na dlhych dieloch, to mi bezne trvala cesta k nasim hodinu a tiez som zakazdym pekne nadavala, preto sa mi rychlo zvykalo na tu krasnu 97 priamu :)))