Reakcia na: bibi #48949:
to su povačšine argumenty, ktoré by mohol hovorit hocikto, neda sa vyhoviet všetkým. Všetci by sme chceli najradšej klbové busy, všetci by sme chceli poloprazdne busy a tak dalej. A ozaj, píšeš to sposobom, ako keby pred tým neboli tlačenice ? Mne sa zdá akurát divna vec na Dostojevskeho rade, ked 88 odbáča na Landererovu v smere na most Apollo, najpr stojí asi minutu na jednom semafore cez Dostojevskeho rad a potom dalšiu minutu na semafore Olejkárska-Landererova. To je preferencia MHD pred IGK ? A zelená vlna nikomu nič nehovorí? Tie semafory sa presne striedaju, ked je na jednom červená, na druhom je zelená a naopak. Exemplárny prípad nenastavených semaforov. Situácia je rovnaká vždy, každý deň, stále, presne vždy to tak je. A to by stačilo vyladit semafory, a za ten ča by už bol bus davno na mooste Apollo a nie pri Allianz-SP........... ?
... Pravdaže, UŽ si spomínam. V tomto prípade nič iné, než palcom smerom nadol, pekne ako kedysi v Ríme
). Ja osobne som za zlúčenie 83+92 s tým, že výsledná (expresná) linka by išla napr. práve cez Dúbravku.
CeCo
92S takisto nahradza cast byvalej 81ky (Halova - Nam. Hraniciarov).
83ka ma tu nevyhodu, ze ludia z Dubravky chodia na 90% prave po Hodzovo namestie. Podla mna by neuskodilo "otocit" linku 34 - isla by Dubravka - Patronka - SAV - Hodzovo nam. - Vazovova - Sancova - SAV - Patronka - Dubravka. Ono aj rano sa 83ka natrieskava a na Hodzku sa zrazu zazracne uvolni...
92S a 83 teda maju subeh len na zastavke Patronka a potom ten kusok v Petrzke. Ale podla mna je to fajn napad - 83 pre ludi, ktori idu z Petrzky do centra a ti, ktori idu dalej, sa zvezu 92S na Patronku a odtial linkou do ciela.
C.