a mam aj dalsi problem, dostat sa do prace mimo dopravnej spicky... na stranke chyba vyhladanie spojenia a tak, kedze som si este nezvykla nemam sancu, ... ci predsa???
Vyhladala som si spojenie s Petrzalky do Ruzinova a viete co som sa dozvedela, ze ked pojdem linkou 93 na zastavku AUPARK, tak zo zastavky AUPARK minutu ci dve po prichode 93-ky odchadza linka 50, ktora ma do Ruzinova dopravi...
Este stastie, ze si pamatam, ze nazov AUPARK ma viac ako jedna zastavka, mohla by som sa pekne napalit, lietat totiz este stale neviem...
Vyhladala som si spojenie s Petrzalky do Ruzinova a viete co som sa dozvedela, ze ked pojdem linkou 93 na zastavku AUPARK, tak zo zastavky AUPARK minutu ci dve po prichode 93-ky odchadza linka 50, ktora ma do Ruzinova dopravi...
Este stastie, ze si pamatam, ze nazov AUPARK ma viac ako jedna zastavka, mohla by som sa pekne napalit, lietat totiz este stale neviem...
). Ja osobne som za zlúčenie 83+92 s tým, že výsledná (expresná) linka by išla napr. práve cez Dúbravku.
Spectre
Keby si sa na to pozrel z pohľadu dopravného priezkumu, tak by sa ti takáto 95 vyprázdnila ešte na sídlisku. Do samotnej nemocnice by išlo mizivé percento ľudí. Okrem toho nezabúdaj, že koncepčne je nová 95ka v podstate smradľavá gumokolná alternatíva električky. Po postavení (pánbohzaplať) električiek do Petržalky bude 95ka priamo nahradená. Určite by boli možnosti, ako upraviť aj nové linkové vedenie, tadiaľ, ako navrhuješ ty, cesta určite nevedie. 95ku by som si ja osobne dovolil, práve vďaka jej pokrokovej koncepcií s dlhodobejším výhľadom, označiť ako linku, na ktorú sa nesiaha.