Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chcem pridat aj moje postrehy z cestovania. Byvam pri Technopole a nedokazem pochopit zrusenie L81. Mali sme jediny spoj do mesta (okolie Hodzka a najma Hlavna stanica) a ten nam zrusili. Dakujem Vam pani poslanci.
A druhy postreh: L98. Dnes rano som isla L98 o 7:18 od Technopolu. Stala som na schodoch a so mnou aj dalsi siesty ludia. Uplna parada ? Nech si to pridu vyskusat pani poslanci ake je to prijemne, vozit sa ako sardinky. a na zaver este raz Dakujeme pani poslanci za vozenie sa ako dobytok.
Dakujem za zrusenie spoja 76. Trasa zo Slovnaftu do Ruzinova sa predlzi trojnasobne. Autobusy vobec nenavazuju. 74 pride na Bajkalsku 7:46 a navazujuca 75 odchadza 7:45. Ako vidim tak to idealne navazuje. Vy navrhujete nahradit 1 spoj 3 spojmi. Zo Slovnaftu 70 ten pride na Mileticovu o 7:36 a trolejbus 201 odchadza 7:35. Potom este prestupujem na elektricku. Naozaj vam velmi pekne dakujem.
Hoppusmark #48836: nie, je to zazitok normalneho vlcaka ktory nasledne objavil rychlejsiu a jednoduchsiu trasu do roboty. :- P
Reakcia na: d3k0 #48843:
Samozrejme, že 99 nemôže nahradiť 84. Tá relatívne rýchlo prepraví masu študentov na Zochovu alebo Horský park. A to by som chcel vidieť, ako DPB vypraví 12:30 a 15:00 štyri krátke autobusy za sebou (teraz 2x dlhý). ?

SME - Zmeny v doprave: cestujúci nadávali
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2367987
Reakcia na: NN #48842:
Co je to "nejaky usek"? A bol si niekedy na zastavke EU po skonceni vyucovacieho bloku? Nemyslim, ze 99 by nahradila 84...
Reakcia na: d3k0 #48835:
radsej viac menej napraskanych busov celkovo a prazdnych na nejakom useku ako napraskane busy vsade s 2x horsim intervalom (no ono to 2x horsie nie je, vsak ony sa prekryvaju 83/84 (teoreticky)) a ked uz ide o tu kapacitu, tak klbaky 84 na useku zochova - PV a Hrobonova - zochova chodia poloprazdne, tak v tom nevidim rozdiel ci budu chodit na tomto useku alebo 83 niekde v petrzke (o com beztak pochybujem ze by chodila poloprazdna, to skor by som sa bal o 99inu ci dokaze zastat 84 preto by som aj tej svacol nejake busy z 84, ale v principe ide len o zrusenie linky s rovnakou trasou ako maju 2 co ju zastanu a prerozdelenie busov, na 83 by sa to o dost zlepsilo, na tom useku 99 by to bolo horsie/viac vytazene)
Neviem či to tu už bolo, ale mal by som dve otázočky:

1. Prečo na zastávke "Most Apollo" obojsmerne nie je spravený povrch Ceteprint ako je dobrým zvykom pri vzniku nových alebo rekonštrukciách starších zastávok ?

2. Nočáky zatial cez most Apollo chodit nebudu, a vobec, budu niekedy?
Petržalka juhovýchod je úplne v prd... ? 93 skrátená, 95 skrátená, 92 o ničom, 59 bez komentára, iba 98 - ktorá na rozdiel od všetkých ostatných spojov musí pobehať pol Petržalky (ešte aj do Ovsišťa musí zájsť) aby sa dostala na most a to je iba smer na Bajkalskú. Spojenie z nemocnicou len s priblblou 99. Úplná paráda. Už sa teším ako ten mudrlant, ktorý toto vymyslel pôjde na kontrolu do nemocnice a bude v januári 3 krát prestupovať o barlách. Špica.
Reakcia na: Erikab #48838:
Nepoznam nikoho, kto dennodenne cestuje MHD a neoplatila by sa mu elektricenka... 🙂 97 bola v Petrzalke zbytocne klukata v podstate robila taku ulohu, aku teraz robi linka 99.
D3ko: díky za radu 🙂 ale aj tak mám pocit, že autobus č.97 bol celkom šikovný spoj - naozaj išiel slušnú dlhú trasu bez prestupovania. Lenže môj sedliacky rozum mi hovorí, že na to, aby sa oplatilo ísť vozidlom, musí byť vozidlo vyťažené. Preto celkom nerozumiem tomu, že sa zrušili niektoré doslova napráskané a vyťažené linky a namiesto toho chodia autobusy "vraj" častejšie (neviem posúdiť, naozaj som dnes bola autom) a podľa príspevkov poloprázdne. Čo chápem je to, že prestupovaním DP natiahne čas a tým pádom donúti poctivých pasažierov lístky cvakať a cvakať a cvakať (pretože už je tiež diskutabilné, či sa oplatí električenka... - no, teraz už minimálne kvôli tomu prestupovaniu už asi aj áno).
Reakcia na: Dopravák #48814:

Ahoj reagujem na tvoju odpoved.NO mohli by upravit interval busu 91 ako to spravili pri 95 aby odbremenili napor cestujucich s tejto lokality.
Vychadzal som so stavu,ktory nastal.
Som zvedavy,co vobec pristupiMHD k nejakej dodatkovej zmenene po par tyzdnoch.Myslim si vsak,ze tie riesenia su dost pro ti nam cestujucim.
Kami: Stavil by som sa že taká príhoda bola v Novom Čase.... ?
Reakcia na: NN #48832:
Ak mas na useku Jungmannova - Hrobonova kapacitu 2x klbak / interval a na usekoch Farskeho - Ovsiste a Dubova - Pri krizi mas kapacitu 1x klbak / interval, ako to spojis do jednej linky tak, aby bola minimalne kapacita na Dvoroch, Halovej a Jungmannovej rovnaka? Logicky z toho vyplyva, ze musis zdvojnasobit interval, no ten uz nepotrebujes dvojnasobny na zvysnych usekoch... To je to, o com pisem 🙂 Preto by som si najskor pockal na to, aky dopyt bude na Rusovskej ceste smer Panonska a Novy most, a az potom by som sa vyjadroval k spajaniu alebo rozdelovaniu liniek. No a netreba zabudnut, ze 83 musi byt v preklade s 34...
Reakcia na: Peon #48822:
Terčíky nemajú na starosti vylepovači. Vylepovači chodia MHD a pešo. Dostať sa tam nedá nijak. Na Hálovej bol odtrhnutý plech na cestovné poriadky, tak tam dali nový, čistý. Avšak nechápem, prečo ešte predtým nemohli prejsť 100 metrov, pár poschodí vyššie a späť a nalepiť tam cestovné poriadky. A tie nezoradené terčíky, no.. Najhoršie to je napr. na Hrobákovej, kde na veľkom označníku zostalo viac medzier, ako tabuliek, vyzerá to ako provokácia. 😃
d3k0: ono to skutocne vyzeralo ze jazdia len 2 linky - 99 a ostatne.

napisem cudzy zazitok: ked vodic 78 "vyhodil" ludi na konecnej, ti bezradne postavali na "nejakom" Muchovom namesti. Skusali radu u vodica, ale ten sa len zufalo chytal za hlavu. 😃
Reakcia na: d3k0 #48827:
neviem ci sa to tykalo toho mojho navrhu zrusit 84, ale tam predsa nejde prakticky o ziadne kapacity, len co sa zbytocne 2 linky spoja do jednej s lepsimi intervalmi, kapacity by boli prakticky tie iste akurat by to chodilo castejsie a snad tak bolo lepsie vytazene
Reakcia na: NN #48828:
Lahsie je prejst na stanicu zo Sokolskej okolo tych skladov 🙂
Reakcia na: NN #48823:
Nosna linka, ktora pol hodinu trci v zapche na dialnici (ano, zase nam cestari urobili prekvapko...), uz nie je nosna linka...
Reakcia na: HeHe #48817:
Hehe.. nemusia... na Dudovej sú tiež domy a 3 školy. Stačí keď 84 z Ovsišta bude mať celotýždennú premávku.
Reakcia na: NN #48823:
beztak neviem co riesime na toho prokopa velkeho ktoreho bsluhuje 84 beztak len v jednom smere a beztak je to par metrov od hrobonovej kde chodi 83, to je asi ako filozofovat nad tym, ze 83 nechodi na hl. stanicu ako 81 ale len na SAV, ozaj problem prejst tych par metrov aj bez nahrady

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.