Tieto zmeny v MHD priniesli zrusenie linky 82, ktora predstavovala rychle spojenie oblasti Kremnicka, vystavisko z centrom mesta pri Malej scene. Toto trvalo cca 5 az 8 minut.
Ako pozeram tak pozeram, po novom neexistuje ziadna vyhodna nahrada tohto spojenia. Linky 88 a 99 su velmi klukate (a nie je priame, ako sa pisalo v audite ze dojde k napriameniu liniek).
Je skvele ze DPB poradil ako nahradnu zastavku Einsteinova za zrusenu zastavku vystavisko, ibaze neexistuje vyhodne spojenie od Malej sceny na tuto zastavku. Jazdna doba 82 bola cca 5min, kym jazdna doba 88 zo zastavky Wustenrot je 16min.
Bolo by dobre, keby opat premavala linka 82 aspon v spicke pracovnych dni.
Ako pozeram tak pozeram, po novom neexistuje ziadna vyhodna nahrada tohto spojenia. Linky 88 a 99 su velmi klukate (a nie je priame, ako sa pisalo v audite ze dojde k napriameniu liniek).
Je skvele ze DPB poradil ako nahradnu zastavku Einsteinova za zrusenu zastavku vystavisko, ibaze neexistuje vyhodne spojenie od Malej sceny na tuto zastavku. Jazdna doba 82 bola cca 5min, kym jazdna doba 88 zo zastavky Wustenrot je 16min.
Bolo by dobre, keby opat premavala linka 82 aspon v spicke pracovnych dni.
ale aj tak mám pocit, že autobus č.97 bol celkom šikovný spoj - naozaj išiel slušnú dlhú trasu bez prestupovania. Lenže môj sedliacky rozum mi hovorí, že na to, aby sa oplatilo ísť vozidlom, musí byť vozidlo vyťažené. Preto celkom nerozumiem tomu, že sa zrušili niektoré doslova napráskané a vyťažené linky a namiesto toho chodia autobusy "vraj" častejšie (neviem posúdiť, naozaj som dnes bola autom) a podľa príspevkov poloprázdne. Čo chápem je to, že prestupovaním DP natiahne čas a tým pádom donúti poctivých pasažierov lístky cvakať a cvakať a cvakať (pretože už je tiež diskutabilné, či sa oplatí električenka... - no, teraz už minimálne kvôli tomu prestupovaniu už asi aj áno).
d3k0