Ako sa radilo na tej poloautomatickej prevodovke v buse Praga NDO?
Citam teraz svoj predosly prispevok a chcem v nom vyjasnit niektore veci.
1. Rozdiel medzi Dochodcovskym casovym predplatnym listkom a Dochodcovskym-special je maly -> nedostatocne motivujuci
2. Keby bolo na mne, tak dochodcovi by v case rannej spicky neplatila jeho elektricenka a dokonca by musel mat cviknuty FULL-price listok
3. s tym poobednajsim cestovanim som to myslel takto: napor cestujucich je rozptyleny do dlhsieho obdobia, nie ze ludia su vo svojej mysli viac rozptyleny
Citam teraz svoj predosly prispevok a chcem v nom vyjasnit niektore veci.
1. Rozdiel medzi Dochodcovskym casovym predplatnym listkom a Dochodcovskym-special je maly -> nedostatocne motivujuci
2. Keby bolo na mne, tak dochodcovi by v case rannej spicky neplatila jeho elektricenka a dokonca by musel mat cviknuty FULL-price listok
3. s tym poobednajsim cestovanim som to myslel takto: napor cestujucich je rozptyleny do dlhsieho obdobia, nie ze ludia su vo svojej mysli viac rozptyleny
Turbo
a este jedno: Ty ten tvoj navrh (asi) beres ako hustu siet s vacsim popctom liniek. Ja som chcel vytvorit system s co najmensim poctom a hustymi intervalmi (prestupy ako pri ozajstnom metre/rychlodrahe). Povodne som mal 6 az sedem liniek. Potom som to dal na stol D3k0-ovi, Mike-ovi a inym ludom a ty zacali hovorit: Preco nieje linka odtial tam, a odtial tam, etc... Nakoniec to skoncilo na pocte 10 liniek, iba tesne pred hodem na web sa to prerobilo a kydla sa tam aj linka 11.