a do tretice vsetko dobre:
metro B ma koncit na letisku (perspektivne, ale treba tak mysliet, aj ked nie su peniaze). trasa A na oboch koncoch (dubravka a gastanovy hajik) ma koncit pri zeleznici + nove primestske autobusove stanice. podobna busova stanica ma byt aj na letisku. nebolo by rozumnejsie spravit takuto stanicu az vo vajnoroch v nadvaznosti na zeleznicu. a navyse tam bude aj elektricka z vajorskej? toto je otazka do plena ...
metro B ma koncit na letisku (perspektivne, ale treba tak mysliet, aj ked nie su peniaze). trasa A na oboch koncoch (dubravka a gastanovy hajik) ma koncit pri zeleznici + nove primestske autobusove stanice. podobna busova stanica ma byt aj na letisku. nebolo by rozumnejsie spravit takuto stanicu az vo vajnoroch v nadvaznosti na zeleznicu. a navyse tam bude aj elektricka z vajorskej? toto je otazka do plena ...
vies mi poradit? a navyse je to myslim tak vynikajucu otvorene (casovo), ze bezny clovek sa tam po robote nema sancu dostat. a potom sa povie, ze obcan nema zaujem o veci verejne ...
Papyr
Ad all: neviete niekto, aké predpisy sa vzťahujú na situáciu, keď DP nejakého mesta prevádzkuje dopravu do poblízkych obcí? Kedysi sa o tom kdesi diskutovalo, že to smie len SAD, ale nie DP. Čo je na tom pravdy?
Ad metro: BA ho potrebuje, veď tam sa nedá nikam dostať v reálnom čase. Aspoň teda tá jedna linka z Petržalky by mohla byť. Veď nie je potrebné stavať všade metro tak hlboko ako pražské A-čko, ktoré je zároveň protiatómový kryt snáď v celej dĺžke... kurňa, na Hradčanskej, kde bývam, to trvá dve minúty kým tam zlezú pohyblivé schody... dokonca pri vhodnej voľbe vozidiel nemusí byť ani kryté. Viete niekto o tom, ako stojí BA metro v súčasnosti?