Reakcia na: hoppusmark #46711:
to by sa dalo vyriešiť takto: spoj, ktorý by zachádzal na Kúpalisko Matador by nezachádzal na Šafárikovo nám. Bolo by to dosť komplikované - hlavne v cestovnom poriadku. Ale ak by sme sa vykašľali na Viedenskú cestu a 50tku predĺžili od AUPARKU cez Einsteinovu - zast. "Einsteinova", ďalej "Kremnická", atď. nenabralo by tá zachádzka zbytočne až 5-6 minút ale vlastne len nejaké 2 minútky, lebo pri kruhovom objazde (ako l. 82 počas minuloročnej výluky) pri Auparku by odbočila na Einsteinovu. No späť by 50tka musela ísť po Viedenskej ceste, tam by to teriganie sa do Auparku bolo veľmi komplikované - točila by sa až niekde pri výjazde na Prístavný most. Ale týmto jednosmerným spôsobom obsluhy Viedenskej cesty by boli zastávky na nej (podľa mňa) dostatočne pokryté MHD.
galiyosha
Dovolil by som si však oponovať ohľadom toho, že projekt neprinesie nič pre iné časti mesta. Veď stále dookola sa hovorí o zavádzaní preferencie na stávajúcich radiálach. Myslím, že to prinesie osoh skôr ako hypotetické budovanie radiál metra postupne do roku 2040 alebo do kedy.
So zvyškom príspevku môžem len súhlasiť.
Inak najväčší podporovatelia výsledku auditu linkového vedenia boli (až na pár výnimiek) práve na tomto fóre.