Reakcia na: yale #46716:
Nikto nevraví, že tu nie si vítaný, len som sa Ti snažil naznačiť, že v diskusii používaš častokrát tie isté spôsoby, ktoré na iných kritizuješ.Dovolil by som si však oponovať ohľadom toho, že projekt neprinesie nič pre iné časti mesta. Veď stále dookola sa hovorí o zavádzaní preferencie na stávajúcich radiálach. Myslím, že to prinesie osoh skôr ako hypotetické budovanie radiál metra postupne do roku 2040 alebo do kedy.
So zvyškom príspevku môžem len súhlasiť.
Inak najväčší podporovatelia výsledku auditu linkového vedenia boli (až na pár výnimiek) práve na tomto fóre.
hoppusmark
A ten článok od architektov sa mi tiež páči.. Presne tak, v Petržalke netreba estakádu, nie je tu toľko priečnych krížení, a zbytočne by sa tým iba rozdelila Petržalka.
Môj názor-postaviť takpovediac *obyčajnú* električku v Petržalke, samozrejme s totálnou preferenciou, modernými NP vozidlami- a ľudia nemusia fárať do podzemia ani sa škriabať na estakádu!!! Lebo darmo sú tu hádky, že pri metre treba fárať, lebo pri električke na es´takáde alebo pod zemou by to bolo to isté!
A tie zastávky týmto bližšie k ľuďom, tí potom určite nepôjdu radšej autobusom, ale električkou.
Ten článok je podľa mňa best solution pre Petržalku..
Ušetrené peniažky za estakádu by sa teda mohli použiť na úplnú reko starého mosta a začatia *hrabania* pod zem v centre ?