Čím viac príspevkov do diskusie o zmenách linkovania MHD v BA čítam, tým viac prichádzam k presvedčeniu, že najväčším nepriateľom človeka je nedostatok informácií. V podstate každý hodnotí problém z vlastného úzko lokálneho pohľadu. A to nielen obyčajný užívateľ - cestujúci, ale dokonca aj tí ktorí zmeny predkladajú. Nikto doteraz nevysvetlil na akom princípe sa hodnotenie súčasného stavu a nasledujúci návrh zmien realizoval. A práve tam je alfa-omega problému. Aby som mohol byť objektívny, musím mať dostatok informácií - podotýkam dostatok, teda nie empirickú skúsenosť, ako som sa tu dočítal. Poďme ale k veci - základom je digitalizácia prevádzkovej siete, linkovania a grafikónov. Potom dostatok relevantných podkladov o zaťažení jednotlivých liniek v čase a v trase. A na koniec objektívne kritéria, ktoré všetky tieto informácie usporiadajú a vyhodnotia. To všetko sa udialo v priebehu predchádzajúceho polroka a podieľali sa na tom mnohí špičkoví odborníci (od vysokoškolských profesorov až po úradníkov).
A k čomu sa dospelo? Nuž k tomuto... ale to až nabudúce...
aj odborník sa musí niečim živiť...
A k čomu sa dospelo? Nuž k tomuto... ale to až nabudúce...
aj odborník sa musí niečim živiť...
Len sa obavam, ze ti, co o tom rozhoduju, asi zaujem mat nebudu, hoci si myslim, ze by sa to jednoznacne vyplatilo, kedze nam vozy pomaly ale isto odchadzaju, a nove akosi nepribudaju 
) Len tie nam asi DPMK dobrovolne neda, nevraviac o tom, ze u nas by ich asi tiez prilis nechceli
si
PS: vykrikovat mozem kolko chcem, aj tak mi to bude hovno platne (ako vzdy v tomto state), ale aspon o malo vacsiu sancu na to ze si to niekto vsimne mam ked vykrikujem pred zmenami ako az po ich uskutocneni (potom sa mozem uz aj na hlavu stavat, aj tak mi to nepomoze)