Reply on: petert #46452:
Nehovorím o rušení električky, ale ani nemám ilúzie o tom, že v súčasnom stave (resp. súčasnom + Petržalka) môže byť rýchlym nosným systémom. Rozchod nie je problém, jeho zmenou sa električky nezrýchlia.
Preferencia na križovatkách - jej účinky najmä na veľkých križovatkách by som nepreceňoval, nie je to všeliek.
Frekvencia zastávok - nevidím znižovanie počtu zastávok električky v Bratislave veľmi realisticky. Pár zastávok sa zruší, časť z nich sa po protestoch zas zavedie (keďže MHD je riadená politicky). Ak by sa električka mala prerobiť na expresný systém, potom by musela existovať doplnková doprava na zvoz k zastávkam. To by však fungovalo iba v prípade, ak nosný systém naozaj prináša viditeľný efekt - napr. metro, ktorému sa v podmienkach mesta rýchlostne nič nevyrovná, inak ľudia nebudú mať motiváciu prestupovať. Ak však "doplnkový" autobus bude porovnateľne rýchly ako električka, ľudia radšej zostanú sedieť v ňom.
si
PS: vykrikovat mozem kolko chcem, aj tak mi to bude hovno platne (ako vzdy v tomto state), ale aspon o malo vacsiu sancu na to ze si to niekto vsimne mam ked vykrikujem pred zmenami ako az po ich uskutocneni (potom sa mozem uz aj na hlavu stavat, aj tak mi to nepomoze)