Reakcia na: Ferro #46086:
Hmm, krásne príklady, ako sa hlasuje podľa straníckej prí(po-)slušnosti. O návrhu samotnom hlasovali v rozpore so zvyškom strany traja, o pozmeňovacom návrhu jeden (ak nerátame tých, ktorí sa zdržali).Takže vlastne reformu potopili dzurindovci. Modrá je dobrá (ale na dve veci).
Ludia by sa dopravili "lokalnou" linkou na "prestupnu" zastavku, odtial by ich zobrala "nosna" (expresna) linka do "prestupnej" zastavky v blizkosti ich ciela a tam by isli zase "lokalnou" linkou na cielovu zastavku. Myslim ze nosne expresne linky by mohli usetrit cestujucim dost casu a lahsie by sa im vysvetloval dovod viacnasobneho prestupu v novom systeme.
PiT_
"Fascinuje" ma ta myslienka 1-2-3 prestupov a "zaruceneho" maximalne 3 minutoveho cakania.
Cela stoji a pada na tom, ze predpoklada to, ze autobusy budu chodit na cas.
Uz to vidim ? ... vazne... hlavne v rannej a poobednej spicke. ?
Dost ma dojalo aj to, ze planujete zrusit linku cislo 89.
Naozaj skvely napad.
S autobusovou stanicou Nivy potom druha najdolezitejsia vlakova stanica (Petrzalka) nebude mat ziadny priamy spoj.
Co turisti, ludia pracujuci v zahranici, studenti studujuci v zahranici; studenti City University, ludia pracujuci v skladoch, na danovom urade, v plus 7 dni, vo vsetkych tych automobilovych predajniach, ktori dochadzaju do BA autobusom???
Nahradne spojenie ze 50, 78, 84... No tak to je vazne pekne...
50kou z Niv k Auparku, potom slapat 5min na zastavku Aupark na vyjazde z Noveho mosta...
Alebo 78ickou na Farskeho, odtial 84kou na Panonsku a odtial cim pride ???
Alebo maju chodit oklukami pod Novy most a odtial tym, co pojde?
Alebo snad uplne inym smerom do stredu mesta na Nam. 1. Maja a odtial navrhovanou 80tkou?