Reakcia na: AAA #45591:
ja by som tiež linku 3 nerobil podľa toho návrhu, ale nechal linku 11 tak ako je teraz a k tomu urobil linku Ružinov - Vazovova - Obchodná - niekde to otočiť, napr. cez Ľ.Štúra, a po Obchodnej rovnakou trasou späť. A potom by malo aj Trnavské Mýto spojenie s Obchodnou.
tr3mp
95 v smere do mesta by išla po Štúrovej, doľava na Jesenského (na električovú signalizáciu) a končila by na Jesenského, čo by bola priebežná konečná. Zrušilo by sa parkovanie na vyústení Palackého do Jesenského a busy by sa otáčali na tomto mieste a pokračovali späť po Jesenského a Štúrovej. Na Štúrovej by sa vyznačil pravý pruh, ako bus pruh (a autá by sa do neho radili tesne pred križovatkou). Toto riešenie by spomalilo IAD smerujúcu zo Štúrovej doľava, ale tá by mala byť o niečo menšia po otvorení piateho mostu.
Riešili by to prestup na hrane na električky do Dúbravky aj z Ružinova (mesta).