Reakcia na: galiyosha #45584:
Ked sme uz pri tom, tak 29 by som skratil po Rivieru, len by sa tam niekde muselo vybudovat obratisko. Alebo po Botanicku zahradu, tam je miesto na obratisko - za pumpou. Naco to jazdi az po most? Ved to ma subeh s kolajovou trakciou a v spicke to stoji v zapche. Naco?
A ked sme uz pri tom, ta linka 88 sa mi vobec nepaci, lebo ma dementnu, aj ked opodstatnenu trasu. Najlepsie by bolo "88 Autobusova stanica Nivy" pod mostom a autobus by isiel krizom cez petrzalku. Alebo na Nivach napi "88 Novy most" a pojde to uplne uletene (pri porovnani s L 70). To sa mi vobec nepaci. Ale sam neviem ako by som to lepsie vyriesil, Petrzalka ma uplne dementny, neprirodzeny tvar, ktory sa normalne obsluzit NEDA. Treba vyvodit zodpovednost voci urbanistom, ktori dopustili, ze sa nieco take vobec postavalo. Petrzalka je hadam najvacsi omyl urbanizacie Bratislavy, dementnejsie byt postavena ani nemohla.

tr3mp
95 v smere do mesta by išla po Štúrovej, doľava na Jesenského (na električovú signalizáciu) a končila by na Jesenského, čo by bola priebežná konečná. Zrušilo by sa parkovanie na vyústení Palackého do Jesenského a busy by sa otáčali na tomto mieste a pokračovali späť po Jesenského a Štúrovej. Na Štúrovej by sa vyznačil pravý pruh, ako bus pruh (a autá by sa do neho radili tesne pred križovatkou). Toto riešenie by spomalilo IAD smerujúcu zo Štúrovej doľava, ale tá by mala byť o niečo menšia po otvorení piateho mostu.
Riešili by to prestup na hrane na električky do Dúbravky aj z Ružinova (mesta).