No tie električkové zmeny. Prekvapuje ma, že sa vôbec nemyslelo na spojenie Rače s centrom (okolie Kamenného nám., Šafárikovo nám., Jesenského) a to ani pri tom Hydroconsulte.
Podľa návrhu totiž treba ísť L 4, resp. 9 na Legionársku a odtiaľ 3-kou do Rače. Nebolo by preto dobré buď
1. L 4, resp. 9 nechať ísť (aspoň každý 2. spoj) zo Špitálskej cez Americké nám. a Hydroconsult
2. Nechať L 11 po terajšej trase a linku 8 s trasou Ružinov - Špitálska - NÁM. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov?
(Spojenie Obchodnej s Ružinovom.) Linka 3 by samozrejeme neexistovala.
Podľa návrhu totiž treba ísť L 4, resp. 9 na Legionársku a odtiaľ 3-kou do Rače. Nebolo by preto dobré buď
1. L 4, resp. 9 nechať ísť (aspoň každý 2. spoj) zo Špitálskej cez Americké nám. a Hydroconsult
2. Nechať L 11 po terajšej trase a linku 8 s trasou Ružinov - Špitálska - NÁM. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov?
(Spojenie Obchodnej s Ružinovom.) Linka 3 by samozrejeme neexistovala.
Bývalá a-82 Kúpalisko matador - Hlavná stanica cez celé mesto Ti žily netrhala? Alebo v Brne neutekáš v panike z Mendlovho námestia pred a-68 a jej transparentom?
fobust
Ked sme uz pri tom, tak 29 by som skratil po Rivieru, len by sa tam niekde muselo vybudovat obratisko. Alebo po Botanicku zahradu, tam je miesto na obratisko - za pumpou. Naco to jazdi az po most? Ved to ma subeh s kolajovou trakciou a v spicke to stoji v zapche. Naco?
A ked sme uz pri tom, ta linka 88 sa mi vobec nepaci, lebo ma dementnu, aj ked opodstatnenu trasu. Najlepsie by bolo "88 Autobusova stanica Nivy" pod mostom a autobus by isiel krizom cez petrzalku. Alebo na Nivach napi "88 Novy most" a pojde to uplne uletene (pri porovnani s L 70). To sa mi vobec nepaci. Ale sam neviem ako by som to lepsie vyriesil, Petrzalka ma uplne dementny, neprirodzeny tvar, ktory sa normalne obsluzit NEDA. Treba vyvodit zodpovednost voci urbanistom, ktori dopustili, ze sa nieco take vobec postavalo. Petrzalka je hadam najvacsi omyl urbanizacie Bratislavy, dementnejsie byt postavena ani nemohla.