No tie električkové zmeny. Prekvapuje ma, že sa vôbec nemyslelo na spojenie Rače s centrom (okolie Kamenného nám., Šafárikovo nám., Jesenského) a to ani pri tom Hydroconsulte.
Podľa návrhu totiž treba ísť L 4, resp. 9 na Legionársku a odtiaľ 3-kou do Rače. Nebolo by preto dobré buď
1. L 4, resp. 9 nechať ísť (aspoň každý 2. spoj) zo Špitálskej cez Americké nám. a Hydroconsult
2. Nechať L 11 po terajšej trase a linku 8 s trasou Ružinov - Špitálska - NÁM. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov?
(Spojenie Obchodnej s Ružinovom.) Linka 3 by samozrejeme neexistovala.
Podľa návrhu totiž treba ísť L 4, resp. 9 na Legionársku a odtiaľ 3-kou do Rače. Nebolo by preto dobré buď
1. L 4, resp. 9 nechať ísť (aspoň každý 2. spoj) zo Špitálskej cez Americké nám. a Hydroconsult
2. Nechať L 11 po terajšej trase a linku 8 s trasou Ružinov - Špitálska - NÁM. SNP - Obchodná - Vazovova - Ružinov?
(Spojenie Obchodnej s Ružinovom.) Linka 3 by samozrejeme neexistovala.
Bývalá a-82 Kúpalisko matador - Hlavná stanica cez celé mesto Ti žily netrhala? Alebo v Brne neutekáš v panike z Mendlovho námestia pred a-68 a jej transparentom?
tr3mp
95 v smere do mesta by išla po Štúrovej, doľava na Jesenského (na električovú signalizáciu) a končila by na Jesenského, čo by bola priebežná konečná. Zrušilo by sa parkovanie na vyústení Palackého do Jesenského a busy by sa otáčali na tomto mieste a pokračovali späť po Jesenského a Štúrovej. Na Štúrovej by sa vyznačil pravý pruh, ako bus pruh (a autá by sa do neho radili tesne pred križovatkou). Toto riešenie by spomalilo IAD smerujúcu zo Štúrovej doľava, ale tá by mala byť o niečo menšia po otvorení piateho mostu.
Riešili by to prestup na hrane na električky do Dúbravky aj z Ružinova (mesta).