Reply on: fobust #45570:
Ešte jedno šialené riešenie prestupu z 95 na električky na Jesenského:95 v smere do mesta by išla po Štúrovej, doľava na Jesenského (na električovú signalizáciu) a končila by na Jesenského, čo by bola priebežná konečná. Zrušilo by sa parkovanie na vyústení Palackého do Jesenského a busy by sa otáčali na tomto mieste a pokračovali späť po Jesenského a Štúrovej. Na Štúrovej by sa vyznačil pravý pruh, ako bus pruh (a autá by sa do neho radili tesne pred križovatkou). Toto riešenie by spomalilo IAD smerujúcu zo Štúrovej doľava, ale tá by mala byť o niečo menšia po otvorení piateho mostu.
Riešili by to prestup na hrane na električky do Dúbravky aj z Ružinova (mesta).
fobust
Na tej linke 10 by ti stacilo jedno solo, mozno aj dvojosacik. ? A neverim tomu, ze by linka 95 isla v meste po tebou navrhovanej trase, lebo "to sa tak nikdy nerobilo". ?
Ja som skor riesil linku 82 v Petrzalke, lebo ta sa mi vobec nepaci, je taka odnikadial nikam - mozno tak posobi iba na mna, neviem. Navse je v subehu s 83 v Petrzalke. Ja by som ju poslal z mostu Lafranconi uplne zozadu, z dialnice by do Petrzalky vosla az pred kopcanmi (po tej ceste, kde teraz nic nepremava). Tam by stala na zastavke Kopcany - sidlisko, potom Terno, Smolenicka, Holicksa (konecna). Na Smolenickej by bol prestupny terminal, s ktoreho sa da velmi rychlo dostat kamkolvek v Petrzalke. Po tejto uprave by sa mohla linka 94 presnerovat od Terna rovno do obratiska Technopol. Diskusia vitana. ?