po prve: vsetci placete, ze mesto dostava malo penazi od statu na dopravu. Je tu ale este jedna moznost: ziskat peniaze od zakaznikov - cestujucich ponukou lepsich sluzieb, pruznejsim tarifom a pripadne aj zvysenim cien pri podstatnom zvyseni kvality (nepohrdnem samozrejme ani dotaciami od statu)
po druhe: v Europe su urcite viac ako 2 mesta s 1000 mm rozchodom a vyrabaju sa aj nove elektricky, napr. http://www.siemens.com/page/1,3771,22362-0-18_3_22362-0,00.html (vsimli ste si rozchod v Baseli na fotkach uverejnenych na tejto stranke?)
po druhe: v Europe su urcite viac ako 2 mesta s 1000 mm rozchodom a vyrabaju sa aj nove elektricky, napr. http://www.siemens.com/page/1,3771,22362-0-18_3_22362-0,00.html (vsimli ste si rozchod v Baseli na fotkach uverejnenych na tejto stranke?)
(Na druhej strane musim priznat, ze vacsina zastancov metroveho rozchodu tiez pouziva rozumne argumenty.) Sorry, ak to niekomu pripada "offensive", ale mne tak pripada hlaska, ze "radsej metro" (ked uvazim, ze metro po slovensky znamena jeden velky tunel).
0