Šťastný nový rok Vám všetkým...!
///Predovšetkým však///
BigMacovi > Aby nemal už žiadne polámané pantografy na Silvestra
Šarkanovi > Aby menej chlastal a nerobil zle ostatným vodičom so záujmom o prácu
Draganovi > Aby sa vystríhal pred podnapitým Šarkanom
(Múdrejší pochopili, že sa jedná prevažne o zhrnutie udalostí dnešného rána a včerajšej noci)
///Predovšetkým však///
BigMacovi > Aby nemal už žiadne polámané pantografy na Silvestra
Šarkanovi > Aby menej chlastal a nerobil zle ostatným vodičom so záujmom o prácu
Draganovi > Aby sa vystríhal pred podnapitým Šarkanom
(Múdrejší pochopili, že sa jedná prevažne o zhrnutie udalostí dnešného rána a včerajšej noci)
(Na druhej strane musim priznat, ze vacsina zastancov metroveho rozchodu tiez pouziva rozumne argumenty.) Sorry, ak to niekomu pripada "offensive", ale mne tak pripada hlaska, ze "radsej metro" (ked uvazim, ze metro po slovensky znamena jeden velky tunel).
Kockac
Trate je, podla mna, tak ci tak nutne rekonstruovat. Kto neveri, nech ide do Brna alebo Prahy pozriet sa, ake kvalitne maju trate tam.
Posledna elektrickova trat v byvalom Ceskoslovensku (okrem BA), ktora je cisto 1000mm, sa nachadza medzi mestami Liberec a Jablonec a postupne sa rekonstruuje (zdvojkolajnenie + prechod na normalny rozchod), v Liberci uz maju 1435 alebo kombinovane a stare Jablonecke trate su zrusene. (Info: Zeleznicny magazin, tusim 11/2000.) Mimochodom, zaujimalo by ma, preco to robia, ked je 1000ka o tolko lepsia? (Myslim to vazne.)
PS1: Travicka na kolajach je fakt velmi esteticka, aspon to, co som videl v Brne niekde 2 zastavky od stanice.
PS2: Pekny Novy rok prajem vsetkym.