Reakcia na: 81-71 #45434:
Ze ked nemali vhodne miesto pre otoc tak sa dohodli so sukromnou firmou, ze budu mat improvizovanu otoc v areali tej firmy, normalne ovoria branu nechaju zdvihnutu rampu a busy sa budu tocit vnutri. To bolo k tomu nedostatku placu na konecnu o ktorom si pisal, tak trochu na ODLAHCENIE, ze v SK podmienkach treba improvizovat. Na obratiska z hajzlami na fotobunku, bufetom, relaxacnou miestnostou a ktovie s cim este pre soferov nebudeme mat este dlho.K IKEA - Mal som tam malu syntakticku nepresnost, ale clovek profesionalne nezdeformovany pracou v jazykovom ustave by to mohol pochopit tak ako to bolo myslene teda \"od byv. Ikey dalej\" [na Trnavku,...]; a trolejbusom prestup na racianskom myte ??
Uz tu bolo poznamenane #45440), ze by take nieco ako 50 od Vinohradov bolo vyuzite aj ludmi z Race a Krasnan. Ty maju k dispozici spojenie cez Vajnory☠ alebo to Racianske myto.
Re S499.1023:BRNO - z Herspicami si mal pravdu ze tam nieje spojenie to treba uznat, a skoda, ze ine Tesco ako pri HLST tam nepoznam. Ale s tymi terminalmi na Kralovom poli ze su tam NAHODOU? hmmm...
Kto su ti ASCII Solutions, uz som to niekde pocul...?
DEVIN No a tak ako z toho Devina aj takyto bus by elektricku odlahcil, potom by sa dalo uvazovat o pocte elektrickovych liniek iducich po tejto trase, to uz je ta otazka nastavenia celeho systemu... Ked niekto pride s presuvanim jednej linky na vhodnejsiu trasu namietne sa krytie s inou, laik nemoze nakreslit novy system sam, na to su ludia v DPB. Nad celym systemom sa nezastavuje rozum nielen mne, vznika otazka ci kompetentny nerobia trasovanie tak trochu pocitovo...
d3k0
Cela iniciativa petrzalskych poslancov a pana Bajana suvisi s tym, ze nechcu elektricku pustit do Petrzalky - ak by to chceli, rychlo by zistili, ze lepsie trasovanie liniek po Petrzalke tazko spravia. V navrhu je priprava na elektricku v podobe modifikovanej 95, ktora ide co najblizsie k buducej trase eliny v 3-minutovom intervale.
Dalsia vec, ktorou sa pan poslanec nezamysla je napr. kolko ludi sa mota 97kou 20 minut hore-dole po Petrzalke, aby nakoniec za pol hodinu prisli k Slovnaftu? Nechodi nahodou viac ludi do centra? Nie je inteligentnejsie radsej vyrazne posilnit linky do centra na ukor motaku, ked napr. z Luk sa da dostat k buducej 87 buducou 98kou o 6 minut rychlejsie ako ked sa ludia motaju hore-dole po vsetkych petrzalskych uliciach?
Otazka cakania na prestupy je len otazkou, ako sikovne sa spravia pripoje na nosne linky. Cielom navrhu linkoveho vedenia je vyrovnat a zrychlit linky - teda urobit nosne linky, ktore idu co najpriamejsou trasou k svojmu cielu, a ku ktorym sa da priviest hadikom, ktory vymeta ulice. Napr. linka 95 by oproti dnesku prisla na Safko o 6 minut rychlejsie. Ak sa zrealizuje elektricka do Petrzalky, aj tak nakoniec nebudu mat na vyber a o x rokov budu musiet oprasit tento navrh.
-----
V ankete na tomto webe o redukcii elektrickovych liniek za podmienky zlepsenia intervalu a dobrych prestupov az 80% repondentov suhlasilo s touto moznostou a nemam dovod sa domnievat, ze ak by bola ta otazka sita na autobusy, vysledok by bol opacny. Proti redukcii liniek teda bojuju hlavne len poslanci, ktori zial MHD vacsinou poznaju len z dialky...