tomas1: Ty si na jednej strane proti linkám odvšadiaľ všade a na druhej strane navrhuješ priame spojenie jednej železničnej stanice (vlastne skôr zastávky) Vinohrady s Ružinovom a Prievozom. Tebou navrhované spojenie okrem toho, že by aspoň časť trasy bolo v súbehu so závislou trakciou akurát zdvojuje už existujúce linky, ktoré môžeš bez problémov pri prestupnom tarife využiť. Konkrétne spojenie Vinohrady - Polus: ľubovoľná električka a prestup na 50ku (prestup na hrane to sice nie je, ale tá minúta presunu sa dá zvládnuť), prípadne do Prievozu prestup na 86 (čo už nemusí byť v mimošpičkovom čase prestup "hneď", ale na Prievoz je aj interval 86ky pri kĺbovom autobuse pomerne luxus). Zavedenie ďalšej linky po tej istej trase by znamenalo zhoršenie intervalu existujúcich liniek. A bohužiaľ až do stavby Tomášikovej neexistuje iná využiteľná spojnica Račianskej a Vajnorskej v diskutovanej oblasti ako Riazanská a Odborárska, kde už MHD jazdí. Takže nová linka by bola len zdvojením už existujúcej.
Sommelier
Ad 2: Nivy boli dllllllho planovane ako kolajovo zeleznicny uzol tranzitnej kolajovej dopravy tohto mesta. AAAAle je to o peniazoch. Na jednej strane peniazoch na stavbu niecoho takeho, na druhej peniazoch za administrativne budovy. A sme tam kde sme boli. Mozme si za to sami a dobre nam tak.
Nadavat vie kazdy.
Bratislava raz bude mat milion aj dva miliony mozno aj tri miliony obyvatelov. Uz teraz je v nej daloko cez 650 tisic kazdy pracovny den. A ako sa budeme pri jej 4,5,6 nasobnej rozlohe, velkosti a hustote prepravovat je otazka pre nas a nie pre tych, ktori opat na nas budu nadavat.