Reakcia na: tomas1 #45392:
Napríklad z Modřic zo stanice sa dostaneš na všetky svetové smery, ale už do samotnej južnej časti Brna ležiacej pri električkovej trati musíš prestupovať. Čiže podobne ako v Bratislave, keď ideš z Vinohradov do Ružinova, tiež použiješ električku a 50ku - teda jeden prestup. Ušetríš akurát pár minút nutných na prestup (trasa pri súčasnej cestnej sieti môže byť akurát taká istá ako existujúce linky). Naviac zavedieš novú linku v súbehu s existujúcimi a to len pre pomerne malý prepravný prúd, ktorý je naviac viazaný na časy príchodov vlakov.
Sommelier
1. no pretoze je vazne zle pustat do mesta kazdy den 1000 karos, ked by ich mohlo byt 100 a na druhu stranu v buducnosti by mohol fungovat rychlejsi system - uz dnas tie karosy smerom na Nivy viac stoja ako prepravuju, co lezie do penazi SADkam. Urcite. Preco si myslis, ze prestupit v centre je lepsie ?
2. pokial si spomenies, kolaje viedli pozdlz Karadzicovej az do ZST Filialka. Idealne spojenie.
A s tymto koridorom sa seriozne od 70 tych rokov pocitalo. Bol by uplne idealny pre polovicu Bratislavskej dopravy.