Ahoj blaváci, včera som bol v BA. Pôvodne som chcel použiť vlak a MHD, ale keď som sa oboznámil so súčasným ""systémom"" MHD BA, rozhodol som sa vám to tam radšej zasmradiť a zapchať vlastným autom (Nieje za čo
Keď vystúpi priemerný slovák (z väčšiny smerov - KE, ZA, ZV, TO, atď...) z rýchlika vo Vajnoroch má na výber eliny na 2 smery a nejaké expresbusy, ale pozor len v špičke! Cestujúci do Polusu, Ružinova, atď. sa musí zdrgínať opačným smerom električkou tam prestúpiť zas na opačný smer alebo vystúpiť z vlaku až na HLST a cez za* Šancovú naspäť - jak u debilov.
V iných veľkomestách vyspelého sveta existujú tzv. uzly väčšinou pri staniciach typu Vajnory. Odkiaľ sa dá dostať na rôzne smery (s možnými dodatočnými rozumnými prestupmi). MHD BA funguje nezávisle na iných druhoch dopravy.

V iných veľkomestách vyspelého sveta existujú tzv. uzly väčšinou pri staniciach typu Vajnory. Odkiaľ sa dá dostať na rôzne smery (s možnými dodatočnými rozumnými prestupmi). MHD BA funguje nezávisle na iných druhoch dopravy.
untrop
Re #45242 Ámos Keynes: L68 je skutočne veľmi často vyľudnená. Myslím, že to bude tým, že nejde ani rovno k Tescu (iba Smolenická) ani k nemocnici Antolská ani na Šafárikovo, jednoducho ide cez sídlisko tak, že obchádza všetko podstatné (ešte aj pri ZS Fedinova nestojí, zastávka Švabinského) a tak sa nemá kde naplniť. Zato taká L97 ide zo Slovnaftu naložená a potom nakladá k Technopolu a hlavne Tescu. L96 je linka špičková a v tomto čase chodí napráskaná, tak si nemyslím, že je to rovnaké ako L68.
Na druhú stranu musím povedať, že keby mi zrušili L68 tak je Ovsište už totálna paža, čo sa týka sedla. Chodili by tu tri linky, jedna na Šafko, jedna do Dúbravky s vyhliadkovou jazdou cez Petržku a jedna pre študákov z EUBA. Prakticky všade južnejšie by sa Ovsišťan dostal iba na prestup a to je v sedle des.
O tých ostatných linkách veľa neviem ale s tým, že L81 je využívaná môžem súhlasiť.
Len sa čudujem, že sa nezruší L80.