Reakcia na: tomas1 #45281:
TeBeCe narážal na to, že prvý raz si spomínal, že z rýchlika vystúpiš na Vinohradoch, druhý krát vo Vajnoroch Pritom vo Vajnoroch rýchliky od Žiliny nestoja, na Vinohradoch zase nestoja vlaky od Zvolena ... Máš pravdu, Tvoj pohľad zvonku je veľmi zaujímavý ? "tam sa predsa rakušáci tiež všetci nezdrgínajú na SudBHF ale tí z východu vystúpia na WestBHF"
1. poznámka: prečo by "tí z východu" vystupovali na západnej stanici? - väčšina vlakov ide totiž prave na SudBhf a nejde cez Westbahnhof a tie vlaky, ktoré idú z východu na Westbahnhof nejdú zase cez južnú/východnú stanicu.
2. poznámka: Vzdialenosť Hlavná stanica - Polus nie je až o toľko dlhšia ako ŽST Vinohrady - Riazanská - Polus, časovo je to porovnateľné. (14 min. vs. 12 min.). Pre ostatné štvrte je výhodnejšia Hlavná stanica.
3. poznámka: Podľa mojich skúseností vystupuje na Vinohradoch tak 5-10% cestujúcich, rozhodne nie "Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch
z rýchlika" ...
Keď vystúpi priemerný slovák (z väčšiny smerov - KE, ZA, ZV, TO, atď...) z rýchlika vo Vajnoroch má na výber eliny na 2 smery a nejaké expresbusy, ale pozor len v špičke! Cestujúci do Polusu, Ružinova, atď. sa musí zdrgínať opačným smerom električkou tam prestúpiť zas na opačný smer alebo vystúpiť z vlaku až na HLST a cez za* Šancovú naspäť - jak u debilov.
untrop
Re #45242 Ámos Keynes: L68 je skutočne veľmi často vyľudnená. Myslím, že to bude tým, že nejde ani rovno k Tescu (iba Smolenická) ani k nemocnici Antolská ani na Šafárikovo, jednoducho ide cez sídlisko tak, že obchádza všetko podstatné (ešte aj pri ZS Fedinova nestojí, zastávka Švabinského) a tak sa nemá kde naplniť. Zato taká L97 ide zo Slovnaftu naložená a potom nakladá k Technopolu a hlavne Tescu. L96 je linka špičková a v tomto čase chodí napráskaná, tak si nemyslím, že je to rovnaké ako L68.
Na druhú stranu musím povedať, že keby mi zrušili L68 tak je Ovsište už totálna paža, čo sa týka sedla. Chodili by tu tri linky, jedna na Šafko, jedna do Dúbravky s vyhliadkovou jazdou cez Petržku a jedna pre študákov z EUBA. Prakticky všade južnejšie by sa Ovsišťan dostal iba na prestup a to je v sedle des.
O tých ostatných linkách veľa neviem ale s tým, že L81 je využívaná môžem súhlasiť.
Len sa čudujem, že sa nezruší L80.