Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
AAA: Co si predstavujes pod pojmom povodne vozidla na TEŽ? Ad2: co ma 420.95 (teda EMU 89.0) spolocne s T3, ked si odmyslis spriahadla a rovnaky material a podobny vzhlad cela?
Reakcia na: Bon-Cu #45167:
oki ?
TeBeCe: koncom oktobra idem do Kolina na jeden den, budu dalsie fotoo 😃
A bude ich asik viac bo poydem sam:-p
inTonny: rozdiel tam de facto nie je ziaden, de jure v prevadzkovych predpisoch.
Reakcia na: AAA #45163:
to hej ale tu sa hovorilo všeobecne o koľajových tratiach u nás a v Česku... Električka je braná ako železničné vozdlo... čiže je to vlak. Inak aký je rozdiel medzi úzkorozchodnou električkovou traťou a úzkorozchodnou železničnou traťou?
Reakcia na: AAA #45163:
Aké železničné vozidlá vychádzajúce z T3? Okrem upraveného električkového spriahadla tzv. pražského typu (oficiálne vzor Atlas) a vzdialenej podoby čumáku EMU89.0 so zadným čelom T3 nemajú tieto vozidlá s T3 nič, ale nič spoločného ? . A predpisy tam platia tiež železničné (aj keď kolega Yps si myslí, že tie paltia aj na električkách ? ).
A taká TREŽ, to je električka, či nie? Ako zadefinujeme električku a ako železnicu úzkorozchodnú? A čo také električky normálnerozchodné?
Reakcia na: inTony #45151:
No v Tatrách nejde o typické električkové trate, skôr by som to nazval železničná úzkorozchodná trať, na ktorú boli kedysi dodané žel. vozidlá vychádzajúce z T3. Predsa nové električky už nemajú s mestskou električkou spoločné níč, ale sú to regionálne žel. vozidlá.
Reakcia na: milannco #45161:
To patrilo do dispečerského fóra. Stane sa. Sorry.
Papyr: prosim Ta, nedrazdi ma zbytocne zrusenymi tbusmi v Prahe, lebo sa mi nahle neurobi volno. Je mi z toho akosi blivno. Mimochodom onen sudruh riaditel - meno si s istotou teraz nespomeniem, myslim Lacko alebo Lacek, taktiez pochadzal z BB. Presne ten, ktory sa pricinil o rusenie tramvaji v centre. Penis maximus!
Reakcia na: LUK #45153:
Aj prazska linka 176 je len nahradnou autobusovou dopravou za docasne vylucenu trolejbusovu 51-ku 🙂
Reakcia na: Mikimaus #45154:
mozno prisla nejaka ponuka po sutazi alebo co...je to PePa info....kazdopadne vo vestniku je info, ze sutaz zrusena...a midi vyhral SOR...
Reakcia na: Ámos Keynes #45139:
Ja si chcem tiež na budúci rok kúpiť zosilňovač Krell, reproduktorové sústavy JM Lab Utopia, CD prehrávač Mark Levinson, kazetový magnetofón Nakamichi Dragon a automobil Jaguar XJ-SC 5,3 HE. Akurát mi to rezolútne odmietol zaplatiuť štát aj VÚC. Takže čo myslíš, kúpim to ? ?
Reakcia na: 81-71 #45131:
Ja by som si dovolil diskusiu zahájiť protiotázkou - vieš o tých električkách niečo aj po technickej stránke alebo je to len zoznam linkov, čo si z internetu vyťahal? Lebo ak tu chceš tvrdiť, že KT8, napríklad, je kapacitnejšia, než 2 * T3, tak nemáme veľmi o čom diskutovať. Lebo KT8 má síce o chlp väčšiu využiteľnú podlahovú plochu v kĺboch, na druhej strane je toto viac než kompenzované dverami na oboch stranách vozidla a sedením 2+2 takmer po celej dĺžke vozidla.
A nedávaj láskavo rovnítko medzi novšie=lepšia a miesto kritéria "horší/lepší" používaj nejaké konkrétne vlastnosti, ktoré budeš porovnávať.
Reakcia na: KLF #45129:
Bohužiaľ, veľa podnikov v ČR uprednostnilo cenu a nízkopodlažnosť a zmierilo sa s ničivými účinkami na zvršok. Obávam sa však, že v BA by sa k údržbe zvršku pristupovalo vždy až po výkoľaji, ktorá by sa dala za vinu vodičovi.
V súčasnej situácii by som to pre BA videl na Iwany, až by boli peniaze tak Jenkiho už dlho sľubovaná štvorpodvozková vec s otočnými podvozkami a 70% nízkej podlahy. Keby bolo peňazí veľa, tak samozrejme môj favorit Bombardier Flexity Outlook, čiže náš starý známy Cityrunner. Veľmi sa mi páčia aj drážďanské NGT 6/8/12 DD ale podľa vyjadrenia samotných drážďancov sú to električky vhodné na rovinu.
No a designovo je môj miláčik samozrejme toto: http://www.railfaneurope.net/pix/it/trams/Milano/7000-Eurotram/7005-cordusio.jpg
Tie 2 medvede co dodaju do novembra DPB su skutocne kategorie mini? Lebo sa mi nejak mari ,ze tender bol zruseny a tu sa pise, ze oni su vitazi. Neni to teda nakoniec midi? ? Alebo je to priame zadanie bez verejnej sutaze co je teraz velmo v mode ?
Kami: poznáme také 'dočasné' výluky... (aj sovietske vojská tu boli dočasne 20 rokov) ?
#45110: vyluka a zrusenie trolikov su 2 rozdielne veci.
1. v lete ma byt vyluka kvoli vystavbe kruhacov
2. pokial si mesto nezaplati prevadzku trolikov, alebo vyhlasi sutaz na prevadzkovatela MHD bez podmienky trolikov tak ... KILL
Reakcia na: 81-71 #45144:
1000 mm rozchod majú aj električky aj vo Vysokých Tatrách
Reakcia na: Mikimaus #45149:
Už sa vidím ako sa budem s ostatnými rvať do električky... ? ? ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.