Mam predstavu o fungujucom dopravnom modeli.
Chcel by som upozornit vsetkych prestupnouzlovychfilov, ktorym sa pozdava vytvaranie prestupnych uzlov ako Trnavske, Racianske a Novy Most, najnovsie Safarikovo nam, nech sa prosim nezapajaju. ?
Vychadzam z osobneho nazoru, ze doprava sa robi DO MESTA a nie Z MESTA. Predstava by bola asi takato: v miestach dostatocne priestrannych a idealnych zriadit casom transferove stanice... Zo smerov od Pezinka, Senca, Dunajskej Stredy, Juznej zeme, Viedne a Zahoria. V tychto miestach by boli zriadene zastavky (konecne) primestskej autobusovej dopravy, zeleznice a tzv. zachytne parkoviska. Jednalo by sa o prestup na rychly a obsluzny bratislavsky dopravny prostriedok, s tym, ze by sa velmi oplatilo z casoveho hladiska ho vyuzit. Ciste uvazujem nad lokalitami. Nieco ako Dejvicka, Zlicin ci Roztyly v Prahe.
Prosim Vas, naposledy, ked som tu spomenul Prahu, diskutovalo sa viac o nej ako o Bratislave, pisem o Bratislave a nie o Prahe !
Len z toho dovodu, ze je absolutna blbost, ze kazdy jeden, je jedno ci zeleny, modry alebo oranzovy autobus konci na Nivach. Je to pripad aj Hlavnej stanice. Pritom by cestujuci mohli vystupit a prestupit niekde dalej od centra...
Chcel by som upozornit vsetkych prestupnouzlovychfilov, ktorym sa pozdava vytvaranie prestupnych uzlov ako Trnavske, Racianske a Novy Most, najnovsie Safarikovo nam, nech sa prosim nezapajaju. ?
Vychadzam z osobneho nazoru, ze doprava sa robi DO MESTA a nie Z MESTA. Predstava by bola asi takato: v miestach dostatocne priestrannych a idealnych zriadit casom transferove stanice... Zo smerov od Pezinka, Senca, Dunajskej Stredy, Juznej zeme, Viedne a Zahoria. V tychto miestach by boli zriadene zastavky (konecne) primestskej autobusovej dopravy, zeleznice a tzv. zachytne parkoviska. Jednalo by sa o prestup na rychly a obsluzny bratislavsky dopravny prostriedok, s tym, ze by sa velmi oplatilo z casoveho hladiska ho vyuzit. Ciste uvazujem nad lokalitami. Nieco ako Dejvicka, Zlicin ci Roztyly v Prahe.
Prosim Vas, naposledy, ked som tu spomenul Prahu, diskutovalo sa viac o nej ako o Bratislave, pisem o Bratislave a nie o Prahe !
Len z toho dovodu, ze je absolutna blbost, ze kazdy jeden, je jedno ci zeleny, modry alebo oranzovy autobus konci na Nivach. Je to pripad aj Hlavnej stanice. Pritom by cestujuci mohli vystupit a prestupit niekde dalej od centra...
S499.1023
V súčasnej situácii by som to pre BA videl na Iwany, až by boli peniaze tak Jenkiho už dlho sľubovaná štvorpodvozková vec s otočnými podvozkami a 70% nízkej podlahy. Keby bolo peňazí veľa, tak samozrejme môj favorit Bombardier Flexity Outlook, čiže náš starý známy Cityrunner. Veľmi sa mi páčia aj drážďanské NGT 6/8/12 DD ale podľa vyjadrenia samotných drážďancov sú to električky vhodné na rovinu.
No a designovo je môj miláčik samozrejme toto: http://www.railfaneurope.net/pix/it/trams/Milano/7000-Eurotram/7005-cordusio.jpg