Mám malú poznámku (WAPisti, vypnite príjem) - ľudia, vy nemáte na klávesniciach mäkké a dlhé hlásky, bodky, čiarky a premykač (SHIFT)? Veď tie príspevky písané bezmakcenovdlznovciarokabodiekavsetkomalymi sa takmer nedajú čítať. Pritom, pokiaľ ide o mäkčene a dĺžne, v drvivej väčšine prípadov by vás to nezaťažilo ani jediným ťuknutím navyše.
Martin Fundárek
Podľa môjho názoru je tiež dosť ťažko riešiteľná preferencia na radiále, kde sa presúša v rannej špičke v priemere 1 súprava za 51,5 sekundy. Preto sa mi nevidí, že sa s výstavbou preferencie začne práve tam a nie na menej frekventovanej radiále. Mám taký vodojem, že výsledok bude "v Karlovke sa to neosvedčilo, tak sa to nebude robiť ani inde".
Problém so vzdialenosťou Trnavského mýta od Račianskeho nie je kritický. Ja by som viedol A-čko od Trnavského mýta približne v trase dnešných pozostatkov železnice, pričom by vyliezlo na povrch a niekde pri kukurici sa napojilo na existujúcu električkovú trať. Tým by Račianske mýto ako prestupný uzol prakticky stratilo význam.