Reakcia na: chaos v mysleni #42298:
Mne osobne hovoril p. Ing. Kolada, ako uňho lobujú každý druhý deň nejaké firmy za postavenie metra rôznych váh (od najľahšieho, cez ľahké až po ťažké ? ). Akurát že jeden z hlavných problémov je, že každá táto firma je napojená na nejakých ľudí v Ba, ktorí sa na tom nabalia, a väčší problém je, že žiadna nebola ochotná akceptovať požiadavky mesta na nákup istého typu vozidiel a na trasovanie v určitých trasách. Tí inžinieri - predstavitelia zahraničných firiem vždy dojdu už aj s konkrétnym svojim typom vozidiel a svojim návrhom trás. Výsledkom mala byť zvyčajne 1 linka metra pod zemou z Petržalky, pod Dunaj s konečnou napr. na Hviezdoslavovom nám. , Hlavnom nám., v zóne Pribinova, a pod...
tr3mp
Môj príspevok bol určený najmä tým diskutujúcim, ktorí tu stále dokola spomínajú nejakých "električkofilov" aby si uvedomili, že cieľom väčšiny tu diskutujúcich nie je pomalá električka idúca cez Starý most v jednom pruhu s autami, úrovňovo križujúca IAD na Šafárikovom nám. a celé centrum navždy prechádzajúca povrchovo so státím na všetkých križovatkách.