Reakcia na: yale #42295:
Kompetentny v MHD by mali odstupit od trapošenia a ich nefunkčnosťou. Celí dopravny system by mala konečne odkúpiť zahranična dopravná spoločnosť aby tu onaka MHD nešaškovala a neoblovala dalšich 20 rokov poctivych ľudí pre ich nejaku dopravnu neschopnosť a prispato ľahostajne nepresuvať ako BA? dobytok pre ich No 1 riešenia. Je ubohe a primitývne ako zrychluju dopravu, pretože ak prejde dalsich ich 20 rocnych uvazovani ? budu tu lietat ufoni a v DPB zostane poslednych 10 skrachovanych duobusov ? ?
yale
V predloženom pláne sa napr. nikde nespomína také plánovanie električkovej trate tak, aby všetky prvky (rozchod trate, oblúky, rozmery staníc, nosnosť konštrukcií) umožňovali jednoduché prispôsobenie na prevádzku s inými vozidlami, takisto sa v štúdii ignoruje riešenie problematiky Šafárikovho námestia - predstavoval by som si, že takáto štúdia by mala obsahovať návrh dopravného riešenia vrátane vplyvu na existujúce električkové trate v centre, zatiaľ sa len mlčky predpokladá, že doprava z novej radiály bude v pohode prechádzať "lievikom", a tiež, že električky ktoré sa budú na novú radiálu dostávať cez centrum z ostatných radiál, budú môcť prichádzať na Šafko tak presne, aby sa zaradili do taktu na radiále do Petržalky. Zaujímavý je aj predpoklad, že cesta električky zo Šafka na Hlavnú stanicu sa magicky skráti zo súčasných 13 minút na 8 minút (pričom na omnoho dlhších tratiach sa očakáva úspora iba v rozsahu 2-3 minút)... Celé riešenie Šafka (pričom je zásadné pre ďalší rozvoj) je v projekte zanedbané, nie je napr. jasné ani umiestnenie zastávok pre smer do Karlovej Vsi (najbližšia zastávka bude až Nový most?)...
"Nová zmena" s prekvalifikovaním Starého mosta na električkovo-automobilový prinesie ešte viac problémov a otázok...