Mnohé príklady som tu uviedol z vlastnej skúsenosti. Do úvahy beriem taktiež fakt, že sa často potrebujem na nejaké miesto dostať čo najrýchlejšie a platí to najmä o veľkých vzdialenostiach. Čo sa týka tých konkrétnych príkladov liniek 52 a 54, alebo tej linky 5, pre spomenuté úseky, t.j. Tbiliská - Vajnory a Rača - Dúbravka je tu možnosť cestovať bez prestupovania. V prvom prípade teoreticky, v tom druhom prakticky. Ten interval zjednotenej linky 52, alebo ako by sa volala zas nemusí byť 10, alebo 40 minútový. Všetko je však otázkou financí a týka sa to aj ostatnej problematiky ohľadom bratislavskej MHD a nemusí to byť metro. Mne len ostáva veriť, že tento stav ohľadom financí nebude donekonečna trvať. Ešte čo sa týka kopirácie električkového úseku a úseku metra, tak takýto príklad som absolvoval v Prahe na úseku metra A Flora-Želivského, kde sa električka a metro križuje. Prešiel som si ho metrom aj električkou a tu sa ukázal rozdiel v tom, čo je to nosný systém. Tým samozrejme nenegujem električku. Práve naopak. Metro je pre rýchlu dopravu na väčšie vzdialenosti, električka osluhuje územie v menších vzdialenostiach. Čo sa týka Petržalky, konečne sa tu ľady pohli. Ostáva len veriť, že sa výstavba električky uskutoční. Potešili ma aj úvahy ohľadom zavedenia trolejbusovej dopravy do Petržalky. Čo sa týka nejakého expresnejšieho systému pre Bratislavu, dúfam, že to nebude šité horúcou ihlou a dude to plánované pre vzdialenejšiu budúcnosť. Keď to celé zhrniem, bolo by potešením, keby bratislavská mhd, ktorá je pre toto mesto orieškom na rozlúsknutie pre rozlúsknutie fungovala a bola dobrá tak, ako táto internetová stránka.
d3k0
Okrem toho, myslis si, ze metro by jazdilo castejsie? Figu borovu, to su len naivne predstavy.