Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: fobust #41762:
Každú poslednú stredu v mesiaci? Tak to pochybujem. Vyhliadkové jazdy sú vzácne a v súčasnosti (posledných a budúcich pár mesiacov) aj nemožné, nakoľko jeden vozeň (z trojvozovej zachovanej hist. súpravy) je vraj na "generálke" a ostatné to tiež čaká.
Ako Vševedko spomínal, reč bola o "reko" súpravách 8171M, ktoré už dávno mali byť z trasy C stiahnuté, ale ešte stále sa jedna-dve-tri denne objavujú ?

All: Sorry za OT, ja viem, pražské metro by sa malo rozoberať inde...
Reakcia na: Isidor #41759:

Na linke C sa da odviezt aj starymi ECSkami. A to aj v sucasnosti! Kazdu poslednu stredu v mesiaci ci kedy. ?
Reakcia na: Vševedko samofandivý #41760:
Odkedy? Tak som asi dnes okolo druhej mal nejaké halucinácie... 😃
Isidor:Ak si si nevšimol,tak 8171M sa už odsťahovali na A.
Reakcia na: Papyr #41753:
"...a zaroven na linke C nejazdi nic ine."
Ehm. Ehm-ehm.
? ?
Reakcia na: Papyr #41753:

1. Ano.
2. Ano.
3. Bolo to sem politicky pretlacene. R1 boli urcite lepsie vozy ako ruske metro, technologicky z 1930-tych rokov. Minimalne po mechanickej stranke. A to plati aj pre "moderne" 81-71.
4. Ano.
5. Ano.
Reakcia na: fobust #41756:

Trosku som to skomolil. Takze mali nizsiu hmotnost, co vies. Ono to boli take "polotazke" a mali premavat aj v kratsich supravach - dvojvozove s pripadnym rozsirenim na stvorvozove supravy. Projektovane boli na max. dlzku troch dvojiciek, cize 6 vozov. Pokial viem, tak ruske metro premavalo najkratsie ako 3 vozove. Zato viem aj o pripadoch, ked jazdili 5 vozove supravy T3. ?
Reakcia na: Vševedko samofandivý #41749:

Ale mali vies uplne inak ako neskorsie tazke metro. Ano, boli to principom takze vozy, ale lahsie ako Ruske hovada. Vid Nuselsky most v prahe, ako bol dimenzovany na R1 a ako v nom duneli rukse masiny.
Ake linky by Vam najmenej chybali pri chystanom redukovani pripadne skracovani ?
Reakcia na: fobust #41742:
Trosku upresnim: 1) v Prahe nemalo byt metro vobec, mala tam byt podpovrchova elektricka. Podla toho sa aj staval usek Vysehrad-Florenc a napriklad "ostrovnost" stanice Hlavni nadrazi je toho produktom.
2) ked bolo politicky rozhodnute o stavbe tazkeho metra, bola vyvinuta jednotka R1 pre toto tazke metro. Bola sice tazka, ale nie taka tazka, ako mytiscinske ingoty. Slo tam hlavne o Nuselsky most, ktory bol povodne projektovany pre lahku elektricku a boli obavy, co s nim urobi tazke metro, tak sa vymyslela "polotazka" R1.
3) Rusi sem napchali svoje Mytisciny.
4) po 25 rokoch od zaciatku premavky uz musel byt Nuselsky most opakovane vyluceny z dopravy.
5) Opat kvoli Nuselskemu mostu boli vymenene stare Mytisciny za nove jednotky M1, ktore su lahsie. Tieto jednotky sice maju v buducnosti jazdit vsade, dnes jazdia iba na linke C a zaroven na linke C nejazdi nic ine.
Jonny, v akom roku žiješ? Pýtam sa lebo, keby si žil ako ostatní v roku 2005, vedel by si, že ťažké metro ,,vychádza z módy" a to, že pre BA je úplne zbytočné.
Reakcia na: BMko #41750:
Suhlas! A taku knizku by si mohli precitat aj nasi prazski kompetentni, ti tiez stavaju metro do uzasnych prdeli 🙂
Reakcia na: Jonny #41735:
precitaj si neaku kniho o tvorbe a prevadzke MHD a pozri si kedy sa oplati stavat metro
Reakcia na: fobust #41742:
No ale hokej v tom máš aj Ty - R1 totiž boli jednotky ťažkého metra....
Reakcia na: Jonny #41735:
Demagógiu a skreslené informácie tu šíri jedine istý Jonny, čo evidentne prevádzkuje ipsáciu pri fotografiách metra.
Reakcia na: Jonny #41732:
Z čoho si "logicky vydedukoval", že električka je super pomalá a z čoho si "logicky vydedukoval", že sa nemôže zmeniť povolená dĺžka súpravy, že sa obmedzenie dĺžky súpravy vzťahuje aj na segregovanú trať, že sa nezíska výnimka, akú majůú v KE a záverom - z čoho si "logicky vydedukoval", že potrebujeme päťvozové súpravy metra v desaťminútových intervaloch a nie 30 m električky v minútových?
Ty si proste obyčajný nekritický metrofil a tvojou pracovnou metódou je lož a demagógia.
O tomto
http://www.bleskovky.sk/?cid=55339&sid=10&ref=top_story
nebude debata?
Ako to vyzerá s MHD v BA po dnešnom snežení?
Reakcia na: Jonny #41737:
Úsek metra Janíkov dvor - Trnavské mýto má mať dĺžku 9,733 km, celá sieť uvažovaná do roku 2030 (v rozsahu A: Dúbravčice - Predmestie, B: Petržalka juh - Letisko) má mať 36,402 km (podľa textovej časti návrhu územného plánu). Ak uvažujeme nad sumou 170 mld. Sk za takýto systém, tak úsek Janíkov dvor - Trnavské mýto by stál cca 45 mld. Sk, ale celkom možno aj viac, keďže Petržalka centrum - Trnavské mýto je navrhovaný ako razený + problematický prechod Dunaja tunelom + výstavba hĺbených staníc.

Re #41735 Jonny: Keď porovnávaš vyťaženosť úseku Janíkov Dvor - Trnavské mýto pri metre a pri rýchlodrážnej električke, porovnávaš neporovnateľné. V prvej fáze prevádzky rýchlodrážnej električky (Janíkov dvor - Bosákova) nebude možné porovnávať kapacitu týchto systémov minimálne z dôvodu ich nerovnakej trasy. Akonáhle sa nájdu peniaze a dobudujú sa ďalšie úseky (zrejme Bosákova - centrum, centrum - Hlavná stanica, Hlavná stanica - Trnavské mýto), porovnanie bude relevantné. Ale už v prvej fáze, ktorá povedie tunelom popod Dunaj, sa systém stane plne segregovaným a nič nebráni nasadiť aj dlhšie a kapacitnejšie súpravy. Ale pozor, aby systém dosahoval špičkový interval predpokladaný ako rýchlodrážna električka (90 s.) a zároveň poskytoval max. špičkovú kapacitu predpokladanú pre rok 2030 (na úseku Petržalka centrum - Pribinova 19 359 os./šp. hod.), kapacita vlaku by musela byť 485 osôb, či je len o 25 osôb viac ako súprava 3x T3. Na trase A je to len 15 962 osôb/šp.hod., v úseku Kráľovské údolie - Podhradie, čo je kapacita súpravy 400 os.
Jonny: Plně tě chápu, já jsem také zarputilý metrofil, ale není to tak jednodichá věc a pro Bratislavu nereálná...to vím, ani tam nemusím bydlet...jinak ta električka bude taky super NE? Přeji hezký den

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.