Reakcia na: Jonny #41732:
Z čoho si "logicky vydedukoval", že električka je super pomalá a z čoho si "logicky vydedukoval", že sa nemôže zmeniť povolená dĺžka súpravy, že sa obmedzenie dĺžky súpravy vzťahuje aj na segregovanú trať, že sa nezíska výnimka, akú majůú v KE a záverom - z čoho si "logicky vydedukoval", že potrebujeme päťvozové súpravy metra v desaťminútových intervaloch a nie 30 m električky v minútových?Ty si proste obyčajný nekritický metrofil a tvojou pracovnou metódou je lož a demagógia.
tr3mp
Re #41735 Jonny: Keď porovnávaš vyťaženosť úseku Janíkov Dvor - Trnavské mýto pri metre a pri rýchlodrážnej električke, porovnávaš neporovnateľné. V prvej fáze prevádzky rýchlodrážnej električky (Janíkov dvor - Bosákova) nebude možné porovnávať kapacitu týchto systémov minimálne z dôvodu ich nerovnakej trasy. Akonáhle sa nájdu peniaze a dobudujú sa ďalšie úseky (zrejme Bosákova - centrum, centrum - Hlavná stanica, Hlavná stanica - Trnavské mýto), porovnanie bude relevantné. Ale už v prvej fáze, ktorá povedie tunelom popod Dunaj, sa systém stane plne segregovaným a nič nebráni nasadiť aj dlhšie a kapacitnejšie súpravy. Ale pozor, aby systém dosahoval špičkový interval predpokladaný ako rýchlodrážna električka (90 s.) a zároveň poskytoval max. špičkovú kapacitu predpokladanú pre rok 2030 (na úseku Petržalka centrum - Pribinova 19 359 os./šp. hod.), kapacita vlaku by musela byť 485 osôb, či je len o 25 osôb viac ako súprava 3x T3. Na trase A je to len 15 962 osôb/šp.hod., v úseku Kráľovské údolie - Podhradie, čo je kapacita súpravy 400 os.