Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Včera večer o 19:30 prišiel na Hlavnú stanicu opravár automatov a závadu na jednom znich odstránil. Je to dôkaz o tom, že lístkové automaty ako jedna z mála vecí v DPB funguje naozaj dobre.
Reakcia na: Kami #41714:
Schvalený bol, len tvorca ho stiahol a tak neplatí. Ale pôjde tam znovu. Najzaujmavejšie je, že keďže sa nám pomaly zvolebnieva, tak Keltošovej návrh bol ešte viac sprísnený a pri organizovanej skupine (ako je RCLS) môže aktér dostať až 8 rokov. ?
Škoda je však, že kvôli pár idiotom, ktorí majú potrebu ničiť a robia niečo čo je módne budú prezekuovaná aj tá skupina, ktorá si vyberá plochy, na ktorých nevadí nejaké to graffity(práve naopak) a vytvárajú hodnotné pouličné umenie.
Reakcia na: Papyr #41706:
Na to sme sa pýtali, dopravný podnik nemá právo zamestnávať ľudí na verejnoprospešné práce a pri 3% nezamestnanosti v Bratislave ani nie je koho. Takto zamestnávať môže tuším iba obec.
Jedine, že by to nakázal súd ako trest namiesto vezenia (ak to Keltoške znovu prejde) a niekto by musel tri roky chodiť do DP umývať vozy. ☺ To by bolo asi najlepšie.
Obavam sa, ze verejnoprospesne prace ako nahradny trest este nie je mozne ulozit. Rata sa s tym, ale novy trestny zakon este nie je schvaleny.
Reakcia na: Peter #41700:
Zaujalo ma aj toto: "Prestavbe sa nevyhne ani križovatka na Patrónke." Dúfam, že to znamená aj trolejové vedenie a L212 na Patrónke v oboch smeroch.
Reakcia na: Martin Fundárek #41698:
Ja neviem, ale to by mao byť všehovšudy aj s prácou,... Vôbec si neviem predstaviť, čo by niečo také malo stáť.
Reakcia na: Nndro #41696:
Ale nie posledný v Európe, však áno.
Reakcia na: BMko #41694:

Re #41677 Bigmac: O.K. Beriem, vodič do toho nezasahoval. Ale potom nech to opravia.
Reakcia na: Jonny #41689:
Myslíš tie projekty, ktoré boli spracované v období keď nám podhradie zbúrali? Áno to máš pravdu, komunisti si nikdy nerobili problémy s takzvaným ústupom výstavby "vznešenejším cielom." Neviem ako by dopadli domy na trase B medzi Hlavnou stanicou - Obchodnou a Kamenným násmestím a vôbec centrálnym okruhom.
Zdenko: tbusy sa na rozdiel od abusov a elektriciek cistia pravidelne a hned v zarodku. Ale cmaraju aj po pavukoch. Ocistenie solovozu T3 stalo pred 3ma rokmi 960,-Sk bez DPH
Reakcia na: Papyr #41706:
Asi by sa dalo, len by niekto musel vymysliet tu kooperaciu medzi DPB a Justicakom, popripade MS SR.
Reakcia na: Zdenko #41702:
To by sa nedalo ocistit v ramci verejnoprospesnych prac? Vyslo by to urcite lacnejsie, verejnoprospesne prace su trest a ako take sa vykonavaju zadarmo 🙂
Uz som to videl dakujem ?
Reakcia na: Andy #41703:
Dik za odporucanie, mrknem na to.
Zdenko: Tak si sadni dozadu do nejakej 15TrM a uvidíš, ako sa zabávajú cigánske potvory v mestskej časti Vrakuňa.
Reakcia na: Kami #41701:
Aspon si mozes urobit prehliadkovu jazdu po Sofii ? .

Inak ista pani Keltosova v pondelok v relacii Vadkerti talkshow na temu grafitti povedala toto: "Ak sa nemylim tak ocistenie vozov MHD od grafitti za rok 2004 stalo Dopravny podnik Bratislava 1,5 miliona korun (len pri E-bus a T-bus*). Ak by sme do toho zapocitali aj A-bus-y, tak to by vyslo na ovela viac."

Moja otazka znie: Vie niekto, kolko stalo za minuly rok v skutocnosti odstranenie grafitti z vozov MHD?

* Poznamka: Osobne si myslim, ze T-bus-y by sa nikto neodvazil na Hrobonke posprejovat, a mam taky pocit, ze ani na Trnavke. Ja som doteraz posprejovani T-bus nevidel. Vy ano?
Aj v Sofii zacali komunisti stavat metro. Postavili 2 stanice a tunel medzi nimi. Dodnes tato trasa nefunguje hoci metro uz premava. Pritom eliny tam maju neskutocne pomale.
Obchodna - Jednokolajka nebude

See :

http://bratislava.sme.sk/c/1953970/Na-dopravne-stavby-pojde-vyse-pol-miliardy.html


Vyber z textu :

Jednokoľajka nebude

Námestník primátora pre dopravu Karol Kolada včera pred novinármi definitívne zavrhol možnosť, že by na Obchodnej zostala len jedna električková koľaj. "Bolo to len v štádiu uvažovania. Obchodná so Špitálskou sú jedny z najzaťaženejších električkových radiál v meste," dodal. Obnova čaká celú električkovú trať od Blumentálu až po tunel, na Obchodnej a Župnom námestí sa pri tejto príležitosti bude upravovať aj povrch. "Námestie treba poľudštiť aj v súvislosti so vstupom turistov na Hrad," dodal Kolada. Rekonštruovať treba hlavne most na Kapucínskej, po koľajach tu bežne jazdia napríklad autá poslancov Národnej rady. Tento rok by sa mali začať aj prieskumy tunela, budúci rok sa počíta s veľkou rekonštrukciou.
Reakcia na: Nndro #41696:
Možno by stačilo na 1435 mm, lebo s 1450 mm budeme zas prví z ČSFR ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.